شما دروغ مي گوييد كه مي خواهيد با مخاطبين به نتيجه برسيد شما ميخواهيد نظر خودتان را تحميل كنيد چرا كه وقتي بنده براي پي بردن به صحت حرفهاي شما چند پست متفاوت گذاشتم عصباني شديد واز راه خفه كردن طرف مقابل وارد شديد
در ضمن بنده با توجه به پستهاي شما احتمال مي دهم اين پرونده مال خود شماست و دليل اين كه مي نويسيد اينه كه از نظر روحي لطمه ديده ايد كه اين عادي ست ومي خواهيد خود را تخليه كنيد و مخالفين خود را به هر روشي خفه
به هر صورت در هر مشاجره اي هر كس فكر مي كند بي گناه ترين ادم بوده و طرف مقابل ديو سيرت ترين ادم روي زمين
زنده باد مخالف من
شنبه ۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۴ صبح
پاسخ: همين كه در وبلاگ بنده نظر خود را بيان فرموديد جاي تشكر دارد و بنده سپاسگذارم. همانگونه كه روشم در وبلاگنويسي است، هرگز كامنتي را حذف نميكنم، مگر آنكه توهين به مقدسات يا اشخاص ثالث باشد. تمامي كامنتها را نيز پاسخ ميدهم و تلاشم بر اين است كه بهترين پاسخ باشد. اما شما مايل به دريافت پاسخ نيستيد. خانم ... بنده متأسفانه هويت شما را شناختم، اگر چه مايل نبودم اين اتفاق بيافتد، ولي نشاني اينترنتي شما با نشاني ديگري كه قبلاً داشتم تطبيق كرد. خواهشم اين است اگر نقدي داريد صريحتر بيان فرماييد و گرنه بنده همانگونه كه عرض كردم فيلم جهزيه را آماده نشر در اينترنت نمودهام، به حسب درخواست شما. ولي تعلّل كردم شايد شما از درخواست پخش آن صرفنظر نماييد. هر بخش از عرايض بنده اگر به نظرتان صحيح نيامد بفرماييد، با شجاعت تمام سند كامل را در همين وبلاگ ارائه خواهم كرد. ادبيات خوب و منصفانه نعمتي است الهي، خدا نصيبتان كناد!