نظردهنده: هانيه

سلام ممنون از نرم افزار خوبتان
يك سوال داشتم آيا در قسمت كوكب بايد ماه تولد كودك را بزنيم ؟
و سوال ديگر اينكه كدام يك از اين سعدها اكبر اعظم اصغر ارجحيت دارد كه ما طبق همان انتخاب كنيم
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ صبح
پاسخ: سلام. انتخاب كوكب ارتباطي با ماه تولد كودك ندارد. بلكه صرفاً مربوط به خود طوالع ميباشد. دوازده برج داريم كه هر كدام به يك كوكب و يك طالع منسوب هستند. شما كافيست فقط طالع را انتخاب بفرماييد. كوكب مربوط به كسانيست كه در يك طالع خاص، يك كوكب خاص را هم مدّ نظر دارند. سعدها به ترتيب اعظم، اكبر و اصغر ميباشند.