
سلام از وبلاگت ديدن كردم پستاي جالبي زدي.اميدوارم هر روز بهتر از ديروزش بشه.
اگه ميشه تو هم از فروشگاه من ديدن كن.خيلي بدي اگه ديدن نكني!! اينم آدرسش:
http://negarshop.eshopfa.bizخيلي واسش زحمت كشيدم.
ممنون ميشم يه خريد كوچولو مچلو هم انجام بدي يه خريد كوچولوهااااااا!!!!!
ممنونم ازت هميشه شاد باشي.بازم بهت سر ميزنم
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱:۲۰ عصر
سلام. از سايت زيباي شما ديدن كردم . سايت بسيار خوبي دارين.
سپاسگذارم اگر از بخش هاي مختلف سايت من بازديد كنيد و نظرتون رو براي بهتر شدن سايتم بدهيد
خانه چين
https://www.khanecheen.ir
سهشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱:۳۹ عصر
پاسخ: سلام. سپاس.