نظردهنده: نيما

با سلام خدمت آقا سيد .
طرح خوبي ارايه كرديد. ممنون.
جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲:۰۷ عصر
پاسخ: سلام بر شما. سپاسگزارم از نظر خوبتان. در پناه خدا.

يكي از دوستان كه خودشون رو مهندس فرض كردن ،بايد از خودشون بپرسن كه در تابستان جايي كه سايه هس خنك تر است يا زير آفتاب مستقيم؟چطور ممكن هست اين طرح بيتاثير باشه،افتاب مستقيم دماي سقف كولر رو گاهي تا 50 الي 60 درجه بالا ميبره اين طرح حداقل براي سقف كولر يه سايه فراهم ميكند كه قطعا بازدهي رو بالا ميبره.دوباره از آقا سيد به خاطر اين خدمت تشكر ميكنم.
جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲:۱۵ عصر
پاسخ: ما در شهر قم كه وقتي هم بيرون ميرويم تا كلهمان از سايه در ميآيد و وارد آفتاب ميشود به لحظه داغي آفتاب را حس ميكنيم. خيلي وقتها باد خنكي ميوزد، ولي آفتاب داغ است. كويري است ديگر، رطوبت هوا كه كم باشد، گرما و سرما تفاوت زياد پيدا ميكند. شبها سرد و روزها خيلي داغ، دقيقاً هم به دليل تابش مستقيم آفتاب. خيلي لطف فرموديد. موفق و مؤيد باشيد.