به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: نتا
ببينيد شما حالا يا اين زن را دوست داري يا نداري يا منفعتت اين است كه با او زندگي كني بيا برو برش گردان در برابرش صبر كن همان كاري كه اقاي دولابي كرد اين امتحان شماست تحملش كني خدا بهت درجه مي ده بچه هات هم اواره نمي شوند سايه پدر بالا سرشان مي ايد شما كه راضي مي شوي با اين همه مشكلاتي كه داره برگرده خب از اين شرط بگذر حالا اگر مي خواهي زندگي كني اين تكه كاغذ نباشهيكشنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۹:۲۳ عصر
پاسخ: صبر را گفتند بعضي‌ها... انديشه هم كردم در اين باب. دقت كن كامنت‌گذار گرامي. دادگاه يك مشاور را معرفي كرد، يعني ما را معرفي كرد، نامه داد و تحويل دادم و نام ما را ثبت كردند در جلسات مشاوره و دو ماه طول كشيد، هر هفته جلسه. ببينيد هيچ كس به اندازه اين مشاور از زندگي بنده سر درنياوده است، البته شما استثناء مي‌باشيد به دليل اطلاع از مندرجات سايت خانوادگي. در هر صورت آن‌چه در نهايت پيشنهاد كرد طلاق بود. خيلي فكر كردم سر اين موضوع، مي‌دانيد بحث لج‌بازي، يا دوست داشتن يا منفعت نيست. عشق و علاقه را كه بايد فراموش كرد. چگونه مي‌شود اين‌طور رفتار شود با كسي و هنوز از دوست داشتن سخن بگويد. نه،‌ چنين چيزي ديگر نيست كه به ايشان هم عرض شده است. اما نگاه كردم به صبر خدا... ديدم جايي مي‌بخشد كه اميد تغيير دارد، وقتي اميدي نباشد وعده‌هاي سختي هم داده است. مهلت مي‌دهد، چندين مرتبه، ولي اگر عوض نشد مي‌گيرد. تا اميد نباشد به اصلاح، فرصت دادن فرصت‌سوزي است. نه به صلاح زوجين است و نه صلاح فرزندان كه كارشناسان امر مي‌گويند فرزند طلاق بهتر از فرزند دعوا...! بنده اميدوارم اين جدايي و طلاق كه به زودي إن‌شاءالله واقع خواهد شد صلاح همه باشد، هم زوجين و هم فرزندان. آوارگي فرزندان در خانه پر التهاب بيشتر است تا در حضور يك والد و آرامش در كنار آن. مگر آنان كه پدر يا مادر ندارند و در كودكي از دست مي‌دهند دچار معضل مي‌شوند؟! اين پدر يا مادر است كه بايد حقيقت را براي آنان واقعي بنماياند. اين شرط براي شكستن نيست، براي سنجيدن است. زوج بايد بداند اميدي به اصلاح هست يا نيست. دعوا نيست، بلكه انتخاب آينده است. هر انساني وظيفه دارد سهم خود در آينده‌اش را به نيكي ادا كند. نمي‌شود همه چيز را فدا كني براي زني كه دوباره تو را آزار خواهد داد و فرزنداني كه در اين منازعه فاسد خواهند شد و آينده‌اي كه از تو تباه خواهد كرد. اما طلاق در اسلام نعمتي است كه بعضي اديان سابق از آن محروم بودند، مي‌دانستيد؟!

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN