
درود و عرض ادب
سوالي در زمينه محاسبات كه در پستها گذاشته بوديد دارم. ممنون ميشم توضيح بفرماييد.
بروج را بترتيب ( حمل ثور جوزا سرطان اسد سنبله ميزان عقرب قوس جدي دلو حوت) نام برده ايد
و باقيمانده را از 0 تا 11
بترتيب باقيمانده 0 مربوط به حمل
باقيمانده 1 مربوط به ثور
باقيمانده 2 مربوط به جوزا
و.....
و در اخر 11 مربوظ به حوت ميشود.
ايا صحيح است يا خير؟
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۵:۳۸ صبح
پاسخ: خير. باقيمانده را از 1 شمارش بفرماييد. يعني اگر يك باقي ماند، حمل و اگر 2 باقي ماند ثور. در نهايت اگر 12 باقي ماند (يعني صفر) مربوط به حوت ميشود. در كتابها اينطور نوشته بود.