به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: مينا
سلام اگه ميشه يه شماره بديد تماس بگيرم يا خودتون بگيد هم ستاره معصومه چه اسمي هست
يكشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲:۲۵ صبح
پاسخ: از بنده كمكي در اين زمينه ساخته نيست.
من ميخوام يه اسم هم ستاره معصومه با نام مادر فاطمه بهم معرفي كنيد

يكشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲:۲۷ صبح
پاسخ: متأسفانه بيش از آن‌چه كه در متن وبلاگ نوشته شده اطلاعات بيشتري ندارم كه در اختيار شما بگذارم. از «هم‌ستاره» نيز چيزي نمي‌دانم. صرفاً يك نرم‌افزار ارائه شده كه مي‌تواند بر اساس فرمولي كه در دو كتاب ديده‌ام، اسم براي فرزند دختر يا پسر بر اساس ابجد نام مادر پيشنهاد نمايد. همين. تخصصي در موضوع آن كتاب‌ها هم نداشته، صرفاً از مطالعه آن كتاب‌ها اين نرم‌افزار را طراحي كرده‌ام. موفق باشيد.
سلام وبلاگ شما را ديدم قالب و مطالب قشنگي داشت براي افزايش بازديد وبلاگت ميتوني به آدرس بيايي و ثبتش كني تا منم بتونم هر روز بهت سر بزنم محلي كه وبلاگتو ثبت ميكني بزرگترين دايركتوري وبلاگ نويسان است و پر بازديد ممنونپنج‌شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲ عصر
پاسخ: تبليغ به هر قيمتي؟! و با هر شيوه‌اي؟!
سلام خسته نباشيد وبلاگ خوبي داريد اگر با تبادل لينك موافقيد من را با نام ميناخوشگله لينك كنيد سپس من را باخبر كنيد تا شمارا لينك كنم باسپاس www.radin20.com
دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ عصر
پاسخ: چقدر تحقيرآميز است، تبعيض جنسيتي‌ست اصلاً، چه آدم‌هاي ناپاكي پشت اين سايت‌هاي تبليغاتي هستند، حقيقتاً افرادي كه نمي‌شود انسان به آن‌ها اطلاق كرد. اين كامنت يك كامنت تبليغاتي‌ست. تبليغ بد نيست. ولي اين‌قدر رذالت و تحقير زنان جامعه. اين‌كه نام زنانه و دخترانه مي‌گذارند تا مشتري جلب نمايند. حقيقاً عمل رذيلانه و تبعيض‌آميز و تحقيركننده‌اي‌ست. از يك‌سو تحقير زنان جامعه‌مان كه شأن‌شان را در اين حدّ پايين مي‌آورند كه نام‌شان براي جلب مشتري استفاده مي‌شود. از ديگرسو تحقير مردان جامعه‌مان، كه شما اين‌قدر شهوت‌پرست و بي‌اختيار و بي‌اراده‌ايد كه تا نام يك زن در كامنت مي‌گذاريم، حريصانه كليك مي‌كنيد! اين واقعاً فساد نيست؟ ضد فرهنگ نيست؟! كاري ضد ارزش و بي‌شرمانه؟! واقعاً ناراحت مي‌شوم وقتي اين ناانسان‌ها را مي‌بينم. من كه هرگز روي اين لينك‌ها كليك نمي‌:كنم. تا موس را روي آن مي‌برم و مي‌بينم نام يك سايت قلاّبي‌ست، دگمه موس را رها كرده و از هر نوع كليكي دوري مي‌نمايم، تا پول گيرشان نيايد. اراذلي كه براي پشيزي درآمد كليكي دست به اين اعمال وقيحانه و بي‌شرمانه مي‌زنند و حال مردم را از اين نامردمي بد مي‌كنند. خدا اين‌ها را رها نكند و از اين عمل ضدارزش‌شان نگذرد!

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN