نظردهنده: مينا

سلام اگه ميشه يه شماره بديد تماس بگيرم يا خودتون بگيد هم ستاره معصومه چه اسمي هست
يكشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲:۲۵ صبح
پاسخ: از بنده كمكي در اين زمينه ساخته نيست.

من ميخوام يه اسم هم ستاره معصومه با نام مادر فاطمه بهم معرفي كنيد
يكشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲:۲۷ صبح
پاسخ: متأسفانه بيش از آنچه كه در متن وبلاگ نوشته شده اطلاعات بيشتري ندارم كه در اختيار شما بگذارم. از «همستاره» نيز چيزي نميدانم. صرفاً يك نرمافزار ارائه شده كه ميتواند بر اساس فرمولي كه در دو كتاب ديدهام، اسم براي فرزند دختر يا پسر بر اساس ابجد نام مادر پيشنهاد نمايد. همين. تخصصي در موضوع آن كتابها هم نداشته، صرفاً از مطالعه آن كتابها اين نرمافزار را طراحي كردهام. موفق باشيد.

سلام وبلاگ شما را ديدم قالب و مطالب قشنگي داشت براي افزايش بازديد وبلاگت ميتوني به آدرس بيايي و ثبتش كني تا منم بتونم هر روز بهت سر بزنم محلي كه وبلاگتو ثبت ميكني بزرگترين دايركتوري وبلاگ نويسان است و پر بازديد ممنون
پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲ عصر
پاسخ: تبليغ به هر قيمتي؟! و با هر شيوهاي؟!

سلام خسته نباشيد وبلاگ خوبي داريد اگر با تبادل لينك موافقيد من را با نام ميناخوشگله لينك كنيد سپس من را باخبر كنيد تا شمارا لينك كنم باسپاس
www.radin20.comدوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ عصر
پاسخ: چقدر تحقيرآميز است، تبعيض جنسيتيست اصلاً، چه آدمهاي ناپاكي پشت اين سايتهاي تبليغاتي هستند، حقيقتاً افرادي كه نميشود انسان به آنها اطلاق كرد. اين كامنت يك كامنت تبليغاتيست. تبليغ بد نيست. ولي اينقدر رذالت و تحقير زنان جامعه. اينكه نام زنانه و دخترانه ميگذارند تا مشتري جلب نمايند. حقيقاً عمل رذيلانه و تبعيضآميز و تحقيركنندهايست. از يكسو تحقير زنان جامعهمان كه شأنشان را در اين حدّ پايين ميآورند كه نامشان براي جلب مشتري استفاده ميشود. از ديگرسو تحقير مردان جامعهمان، كه شما اينقدر شهوتپرست و بياختيار و بيارادهايد كه تا نام يك زن در كامنت ميگذاريم، حريصانه كليك ميكنيد! اين واقعاً فساد نيست؟ ضد فرهنگ نيست؟! كاري ضد ارزش و بيشرمانه؟! واقعاً ناراحت ميشوم وقتي اين ناانسانها را ميبينم. من كه هرگز روي اين لينكها كليك نمي:كنم. تا موس را روي آن ميبرم و ميبينم نام يك سايت قلاّبيست، دگمه موس را رها كرده و از هر نوع كليكي دوري مينمايم، تا پول گيرشان نيايد. اراذلي كه براي پشيزي درآمد كليكي دست به اين اعمال وقيحانه و بيشرمانه ميزنند و حال مردم را از اين نامردمي بد ميكنند. خدا اينها را رها نكند و از اين عمل ضدارزششان نگذرد!