نظردهنده: ميلاني

يكي از روانشناسان بزرگ مي گويد تا بچه نداشتم هزار نظر در باب تربيت بچه داشتم امروز كه بچه دارم هيچ نظري ندارم
سهشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۶:۳۸ عصر
پاسخ: ولي من هنوز هم كلي نظر دارم، بسيار بيشتر از وقتي كه بچه نداشتم! اصلاً مديريت بچهها را خيلي بيشتر دوست دارم تا آدمبزرگها را، بچهها خيلي قابلكنترلترند. رفتارشان قابل پيشبيني است، فقط كافيست دقت كني و با رفتارهاي خودت بسنجي. ببين هر كاري كه ميكني آنها چه ميكنند. بعد ياد ميگيري كه چه كني تا آنها چه كنند! :)