نظردهنده: موسوي

سلام
برهم حجره اي دوران تجرد!
قدومش پر از ميمنت وشادابي
ببوسش از طرف من.
سهشنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۵:۵۱ عصر
پاسخ: سلام همحجرهاي عزيزم! ولي بنده با اين نام همحجرهاي زياد داشتهام... دو تا در معصوميه س، يكي هم در امام باقر ع... شما كدامشاني اخوي جان! اينترنت را گرفتهاند طلبهها... حسابي هم گرفتهاندا... نه؟! :)