نظردهنده: موجي

سلام داداش موفق باشي.
بسي لذتمند شديم از اين مطلب هوشمندي و ازينا گرچه بلد نيستيم توليد كنيم اما يوزر خوبي هستيم!
خدا خيرت بده.
سهشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۹:۱۳ صبح
پاسخ: ما هم چيزي كمتر از خودتان شايد. نميفهميم، اما از خدا ميخواهيم كه بفهماندمان :) إنشاءالله كارهاي خوبي بشود و سرعت تحقيق در حوزه بيشتر گردد. التماس دعا.