به به...پس از مدت ها با قدوم اشراقي مان منور كرديم وبتان را....جنگ ني ني ها...به هبه...چه خبره...مامان جان شدي ها...سيد سري به ما بزن..پوسيديم از بي كسي...شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۳:۱۹ عصر
پاسخ: بيكسي ماراست، شمايگان را بسي هست! مؤيد باشيد و در پناه حق تعالي.