
سلام پسري درسال 1352در زايشگاه فرح سابق متولد شد باتوجه به ظلم دوران پهلوي كودك توسط كادر ..زايشگاه به بهانه ازبين رفتن كودك به يك خانواده پولدار كه ظاهرا پسر ميخواستند فروخته شد اما آن كودك سلامت بود ومادر كودك هنگام تولد صداي گريه بچه راشنيده وكاملا كودك رادر آغوش گرفته وشيرداده بود اماباسنگدلي تمام از كم سن وشهرستاني بودن زن وتنها بودن او در هنگام زايمان به دليل ماموريت همسرش وغريب بودنش سوء استفاده شده وفرزندش راباقباهت تمام .. برادر عزيزم من بعدازتو متولد شدم وقصه توراازمادرشنيدم اگرقصه خودراميداني وبه دنبال خانواده واقعي خودهستي اقدام كن
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲:۲۵ صبح
پاسخ: إنشاءالله و به لطف خدا پيدا شوند.