نظردهنده: مهدي فهيمي

اقا سيد همين طوري الكي با بلاگتون اشنا شدم
خيلي جالبين-برنامه نويسي هاتون هم جالبه
و من بسيار عقب موندم از چنين برنامه هايي
دغدغه هاتون هم جالبه
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۵:۲۷ عصر
پاسخ: دنيا را طوري خلق كردهاند كه همه عقبماندهايم، هر چقدر هم بدويم، هر چقدر تلاش كنيم، باز هم عقبيم. وقتي به راز و نيازهاي بزرگانمان مينگريم، آنهايي كه چتر عصمت از گناه مصونشان داشته، ميبينيم چطور از عقبماندن خودشان مينالند، مييابيم كه راه آنقدر طولانيست كه از لحظه تكليف تا لحظه مرگ، هر چقدر هم كه بدويم باز هم عقبيم. نعمتهاي خدا فراوان، اسباب غفلت هم زياد، ما هم پيوسته در امهال و تسويف و امروز و فردا كردنها. تشكر از توجهي كه به وبلاگ حقير داشتيد. اميد كه خداوند كنديهاي ما را ببخشد و عقب ماندنهايمان را به فضل خويش جبران نمايد. پيوسته در پناه حق باشيد.