نظردهنده: مهاجرالي ربي
هربار كه نكاتي ازآرشيو مطالبتون رو ميخونم خداروشكر ميكنم بابت آموختن مطلب جديد
اما به تاريخ درج مطلب كه نگاه ميكنم حسابي لجم ميگيره كه چرا اينقدر دير بايد اين مطالب رو ديده باشم!
.. بازم الحمدلله بابت توفيق مطالعه امشب
خدا خيرتون بده كه باعث ميشيد تا وقتم درفضاي مجازي به بيهودگي نگذره.. انشاءالله توفيقات بشتري در زكات علم تون كسب كنيد..
يكشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۷:۳۰ عصر
پاسخ: ابتهاجي كه برايم پديد ميآيد قابل وصف نيست، آنهنگام كه مييابم فردي را توانسته منفعت برساند، خُردهمطلبي كه نگاشته شده به دستم. چرا؟! زيرا ميدانم كوچكتر از آنم كه ياري توانم، پس اگر خدمتي حاصل شده، نه به دست حقير، كه لطف پروردگار است. اين را كه ميبينم، لذتي فوق تصوّر ميبرم. از چه؟! از اينكه لطف حضرت حق همراه است و كوچكترينهاي عالم را نيز از ياد و خاطر نبرده، به اين بنده خردسالش توجه دارد و منّت ميگذارد. از ديدن كامنت شما خرسند شدم و خداي را سپاس گفتم. اميد كه خداوند راه هدايت و صلاح را به همهمان نشان دهد و عمر همگيمان را بابركت و مفيد مقرّر كند. حق يارتان!
اين مطلب را بايد درتمام بيلبوردها ي شهر نصب كرد
به خصوص كه الان نزديك ايام احساس تكليف خيلي از مسئولين شده!!!
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۵:۵۸ عصر
پاسخ: حضرت امام راحل (ره) در كتاب چهل حديث خود، ترفندها و نقشههاي ابليس را رسوا كردهاند، نقشههايي كه وي براي اهل تكليف ميكشد معمولاً.
سلام وخسته نباشيد
تحليل كاربردي و قابل تأملي بود..تشكر
سهشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۹:۰۳ عصر
پاسخ: سلام. از شما نيز سپاسگزارم. در پناه حق.