نظردهنده: منير الدين شيرازي

اين منير الدين شيرازي همان استاد شماست؟
به عنوان نمونه اي ديگر، مي توان به اين گفته منيرالدين شيرازي، از شاگردان آيت الله خميني در نجف، اشاره كرد كه شش سال بعد از درگذشت آيت الله روحاني، در كتاب خاطرات خود و در دفاع از انتساب اين مرجع تقليد به ساواك نوشته است: "اگر كسي آب به آسياب ابليس ريخت، نفس همين امر براي انتساب به ساواك كافي و از هر سندي بالاتر است."
http://www.bbc.com/persian/iran-features-46593800
پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱:۳۴ عصر
پاسخ: سيدمنيرالدين حسيني الهاشمي شيرازي. بله، ايشان مؤسس دفتر مجامع مقدماتي فرهنگستان علوم اسلامي قم ميباشند. بنده نيز سه ماه قبل از وفات ايشان موفق به شركت در بعضي جلسات درسشان شدم. سال 1379. كتاب خاطرات ايشان، در حقيقت چند جلسه مصاحبه مركز اسناد انقلاب اسلامي با ايشان زير نظر آقاي روحالله حسينيان است. من آن كتاب را پس از چاپ خريده و كامل خواندم. مطالب بسيار جالبي از بحبوحه انقلاب است. اتفاقاً يك فصل درباره تأسيس فرهنگستان بوده كه از كتاب حذف شده، چون چندان مرتبط با موضوع بحث نبوده است. آن فصل را هم پيدا كردم و خواندم. اما درباره با نظر ايشان نسبت به آيتالله روحاني چيزي نميدانم و يادم نيست چيزي در آن كتاب در اين رابطه ديده باشم. در پناه خدا.

ممنون از پاسخ شما منم نظر خاصي نداشتم فقط كنجكاو شدم
پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲:۵۷ عصر
پاسخ: در پناه خدا.