با سلام. پادشاهي كودك در 7 سال اول مشكلي ندارد. منتها عده اي فكر كرده اند پادشاهي مساوي آزادي مطلق كودك است. به پادشاه هم وزير و... مشورت مي دهند و او را از آسيب خطراتي كه ممكن است تهديدش كند مطلع كرده و مصون مي دارند.يكشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۸:۵۵ عصر
پيامرسان
ايميل
ذخيره