به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: مصطفي
سلام خانمم من رو هل داده دستم خورد به شيشه دستم موردد عمل جراحي قرارگرفت.خانمم ال اي دي رو بلند كرد كه بشكنه افتادروش و دستش شكست و به شدت خودش رو ميزد نه به صورت عادي، خواهرم هم اونجا شاهد ماجرا بود كه من حتي دست به خانم نزدم الان نامه از پزشكي قانوني اورده كه من زدم توجلسه تمكين چي ميشود؟جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۷:۵۰ صبح
پاسخ: سلام. در اين خصوص اطلاع كافي ندارم. بهتر است به صورت حضوري به يك وكيل مراجعه نموده و كلاً بدون وكيل به دادگاه نرويد، ممكن است نكات خاصي در قوانين باشد كه شما مطلع نباشيد و نتوانيد به صورت صحيح از خود دفاع كنيد.
من تو اين دوسال 7 بار سفر بردمش 5 يا 6بارسينما بااين همه مشغله كاري، هرماه پول كافي به حسابش واريز ميكردم.چون من 16روز خونه نيستم وخانمم خونه پدرش بود از خونه پدرش تا خونه من 3دقيقه پياده رويه،يه بار ازسر كار اومدم ديدم گاز كل خونه رو گرفت كه اگر نميفهميدم خونه ميرفت روهوا وازاين قبيل اتفاقات كه خانمم اصلا سر نميزدبه خونه خودش زياده.مشكلات عصبي معده طول كشيدن درسش واينكه دكتر بهش گفت شايد تاچندسال بچه دارنشي باعث ميشد كه وسايل خونه رو بشكنه به من حمله كنه كه جاي پنجه هاش رو بدنمه وخودشم اقراركرده كه حمله كرده.براش جشن سالگرد ازدواج گرفتم وبه مناسبتهاي مختلف هديه ميخريدم براش خونه مستقل باتمام امكانات داشت به طور كل ازهيچ لحاظي كمبود نداشت.ميگه امنيت ندارم!!!آخه كسيكه امنيت نداره 16 روز كه خونه پدرشه چرا برميگرده درباره ، چندبار قهر كرده كه يكي دوبارش خودش برگشته يه بارش هم فرستادم دنبالش.به نظرشما چه كنم؟ نامه پزشكي قانوني دارم،استشهاد محلي از بزرگان شهر و مردم محل مبني بر خوش خلق بودنم دارم پرينت واريزامو دارم ديگه براي تمكينش بايد چ كنم؟ممنون...جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۱۷ صبح
پاسخ: قاضي بر اساس مدارك رأي صادر مي‌كند، نه صرفاً حرف‌ها و اظهارات طرفين. مدارك نيز بايد از نظر حقوقي معتبر باشند. ما معمولاً به دليل اين‌كه آگاهي كاملي از قوانين نداريم، در هنگام مراجعه به دادگاه دچار مشكل مي‌گرديم. مثلاً نمي‌دانيم اگر نفقه زوجه را پرداخت نكنيم، محكوم به حبس و زندان مي‌گرديم. شما نخستين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه در اين مدتي كه منزل شما نيست نفقه ايشان را به حساب بانكي ايشان واريز فرماييد براي احتياط، تا اگر نتوانستيد در دادگاه ثابت نماييد حرف‌هايتان را، يك وقت قاضي شما را محكوم به زندان به خاطر عدم پرداخت نفقه ننمايد. زيرا وقتي زوجه مدعي‌ست در خانه شوهر امنيت ندارد، مي‌تواند در مرحله بعد ادعا نمايد مدتي كه در خانه پدرش بوده، شوهر پولي به وي نداده است. اين‌جاست كه شما بايد فيش بانكي پرداخت داشته باشيد. من نيز چون شما اطلاعات زيادي در اين پرونده‌اي كه فرموديد با اين شرايط ندارم. بنده نيز روزي همين حس و حال شما را داشتم، نگران و عصبي از اين نامردي‌هايي كه از سوي طرف مقابل مي‌گردد. من حقوق‌دان و وكيل نيستم. ولي به دليل شكايت زن سابقم به دادگاه فراخوانده شدم و تمام مراحل آن را سپري نمودم. اين شد كه خلاصه آن‌چه «ديدم» را در اين پست وبلاگ نوشتم. به صورت جدّي توصيه مي‌:كنم كار را به وكيل بسپاريد. من نسپردم و ديدم چطور وكيل زن سابقم حق و باطل را جابه‌جا جلوه داد و از قاضي رأي خلاف گرفت. اگر وكيل نداشته باشيد، كار براي شما ممكن است دشوارتر از آن شود كه تصوّر مي‌فرماييد.
دوماه رفته اسفند رفته من هم 600تومن بهش دادم براي دوماهش .فروردين هم جلسه شوراي حل اختلاف بود كه رسما گفت برنميگردم وامضازد.بازم بايد نفقه بدم.فرداهم جلسه تمكينه دادگاهه...جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ صبح
پاسخ: مجدّداً پيشنهاد مي‌نمايم با وكيل به دادگاه تشريف ببريد. خيلي فرق مي‌:كند با وكيل باشيد يا بدون وكيل.
ممنون و سپاس گزارم...جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲:۲۵ عصر

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN