نظردهنده: مستعار

با اين شرايط موجود فقط امثال شما در رفاهو آسايشو شادي به سر مي برند. اگه يكمي فكر كني مي فهمي كه اين آرامشو به قيمت نابود كردن زندگي نسل امروز جامعه ما و مسخ و بي آبرو كردن مذهب به دست آوردين. يه نگاه به خودت بنداز... يه فرد بي هنرو بي تخصص كه احتمالا از جيب بيت المالو مردم خرج اداره زندگيت مي شه در حالي شايسته ترينو داناترينو متخصص ترين اشخاص مهجور موندن. نتيجه و اثر تلخ و بدبيني كه شما براي دين داشتين خدا مي دونه تا چند دهه يا چند قرن باقي مي مونه. آبروي مذهبو مردمو مملكتو به باد رفته اونوقت شما به خيال خودتون در بهترين شرايط هستيم. وظيفه خودم دونستم تا چند جمله بدون غرض برات بنويسم تا آگاهت كنم و به خودت بياي از خواب خرگوشي بيدار شيو توبه كني البته اگه واقعا اعتقادي به خدا داشته باشي...
شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۶:۳۷ عصر
پاسخ: تشكر از تذكري كه دادي. ولي برادر بايد توجهات را به دو نكته جلب نمايم. نخست اينكه نوشته مزبور مربوط به سال 1389 است، قبل از هدفمندي يارانهها. ثانياً اين فرد بيهنري كه دربارهاش قضاوت فرموديد از كدّ يمين و عرق جبين نان ميخورد و شاهد بر آن در اين نشاني قرار دارد:
http://works.movashah.ir و بدانيد كه طلبههاي خوب زيادتر هستند از آن چند نيمچه آخوندي كه مال دنيا فريبشان داده و احترام متديّنين غرّهشان ساخته. توكل بر خدا اگر به شهر قم تشريف بياوريد و در ميان علما بچرخيد، انسانهاي پاك و بيآلايشي مييابيد. باز هم از تذكر شما سپاسگذارم.

خيلي خوشحالم كه جواب منو مودبانه دادي با اينكه من كمي تند صحبت كردم اما بايد قبول كنين كه اكثريت مردمو جامعه ما نظر خوبي نسبت به شما ندارن و شما رو مسبب اين شرايط مي دونن. انشالا همينطوره كه شما مي گي و با تكيه بر تلاش خودت زندگيتونو اداره مي كنين در ضمن هدف مندي يارانه ها به صحبت من مربوط نمي شد. موفق باشين
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۴:۰۲ عصر
پاسخ: پايدار باشيد!