نظردهنده: مريم

سلام
يك سوال جالب برايم طرح شده. من هم جزو خواندگان اين وبلاگ هستم ولي به دلايلي نمي خواستم بنويسم.
اول اينكه آقاي موشح تعجب مي كنند از اينكه چرا همه مستعار وارد وارد مي شود بسم الله اين كار خود ايشان هستند با وجود اينكه همه مي دانيم اين قصه چيست و دقيقا مال كيست ولي هنوز در جايي از دوستشان مي گويند و جايي از خودشان بگذريم.
خيلي دلم مي خواهد بدانم نسرين كيست كه دايه دلسوز تر از مادر شده. من نسبت نسبي با اين خانواده محترم ندارم ولي فكر نمي كنم نزديكتر از من و چند نفر ديگر كسي بتواند ادعا داشته باشد كه فرضاًً از آقاي فلاني ............. هستم و نسبتهاي زشت به ايشان بدهد.
واقعا جالبه فكر مي كنيد چون اينجا فضاي مجازي است و شما ناشناس هر چه بخواهيد مي توانيد بنويسيد . اگر كسي بخواهد ادعا كند كه از نظر خوانوادگي از ايشان ضربه ديده نزديكتر ما پيدا نمي كند. ولي من هيچ وقت به خودم اجازه نمي دهم يك هزارم اين حرفها را حتي در فضاي مجازي بر زبان بياورم.
دنيا دار مكافات است . ادب نزاكت اگر رعايت نكني نسبت به شما رعايت نمي كنند. خانم نسرين يا آقاي موشح و يا هر كس ديگري.
خانم ت ظاهرا عذرشان موجه است چون فكر مي كنم كلا فقط با شنيدن حرفهاي اين وبلاگ نظر مي دهند . ولي نديدم از صحبتشان كه بخواهند از آن طرف ماجرا هم خبر بگيرند البته نه اينكه ايشان بايد بخواهند از اين جهت مي گويم چون مثلا دارند موضوع را كارشناسانه حل مي كنند و ..............
دنيا مي گذرد اين هم نمي ماند..............
يكشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۶:۳۲ عصر
پاسخ: خانم «م» بنده الآن مراجعه كردم به سايت، شما فرموده بوديد كه همه مطالب را خواندهايد، ولي اطلاعات نشان ميدهد كه شما در تاريخ tarikh=1389/07/28 و ساعت 5:13:08 PM وارد سايت شده و فقط صفحات 1، 2، 3، 55 و 54 را ملاحظه فرمودهايد. متأسفم از اينكه بدون مطالعه كامل نظر خود را اعلام فرموديد. لطفاً صداقت خود را به اين سادگي از دست ندهيد. بنده از كساني هستم كه در تمام اين سالها روي راستي و درستي شما قسم ميخوردم. در اين خاندان شما را بيش از همه ضربهخورده يافته بودم و نظر بسيار مثبتي به شما داشتم. ياعلي!

سلام
آقاي موشح من به سايتي كه معرفي كرده بوديد رفتم. هم بعضي از مطالب را از اول تا آخر خواندم و هم بعضي را گوش كردم. برايم اين جالبه كه چيزي كه شما فكر مي كنيد فوق العاده و خاص است براي من كاملا عادي جلوه كرد. من مي توانم بدون گفته شما بگويم اين نوارهاي ضبط شده دقيقا در چه زمانهايي و چه لحظاتي اتفاق افتاده.
اين را واقعاً مي گويم هيچ كدام از اين 50 موضوعي كه ذكر كرديد توجيه مناسبي براي شما نيست. اگر چيزي نمي گويم يا نمي نويسم چون عقيده دارم شما چه الان چه بعد از طلاق چه سر زندگي عاديت پدر مريم سيد احمد و سيد مرتضي هستيد.
حرمت بايد بين خانواده ما و شما فقط و فقط به خاطر همين علت حفظ شود. فكر مي كنم من كسي هستم كه طعم تلخ طلاق را از بچگي چشيده ام و الان فقط به كساني به هر دليل در اين آستانه تلخ قرار دارم مي گويم حواستان باشد كه تا آخر عمر اين پدر، پدر است و اين مادر ، مادر است.
هيچ كدام از اسناد شما دليل بر اعمالتان از نظر من نيست. من هم براي آقاي .....احترام قائلم هم براي شما.
يكشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۶:۰۴ عصر
پاسخ: تشكر از اينكه قبول زحمت نموديد. از نصايح شما نيز سپاسگذارم. اما اگر چه نام شما با حرف ميم آغاز شود، صحيح نيست كه با نام دختر بنده مطلب بنويسيد! :)

خيلي قشنگ بود
جمعه ۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۹:۲۲ عصر
پاسخ: تشكر.

با عرض سلام خدمت شما دوست عزيز
ممنون بابت طراحي اين نرم افزار
نميدونم چقدر اطلاعات اين نرم افزار صحت دارد اما ميخواستم بگم كه سايتي به نام نام كامل هست كه پول زيادي از متقاضي ميگيره تا نام هاي خوب براي پدر و مادرها انتخاب كنه جالب كه اين سايت يك جستجوگر داره كه ميزنه نام فرزند مناسب هست يا نيست من اسم هاي كه از نرم افزار شما بود رو زدم اما برعكس بيشتر اسم هاي انتخابي رو ميزد تو دسته حادثه آفرين كه از انتخاب آنها بايد اجتناب بشه آيا اين اسم هاي تو نرم افزار رو طالع سعد انتخاب شده يا اين سايت براي خودش دكاني باز كرده كه از مردم چپاول كنه و جالب كه بيشتر اسم ها رو رد ميكنه لطف كنيد يه راهنمايي بنده رو بفرماييد و جوابتون رو به ايميلم بفرستيد و كتابي معرفي كنيد كه در مورد اين علم مطالعه كنم و خودم بتونم اسم رو بر حسب طالع سعد حساب كنم ممنون از حسن نيت شما دوست عزيز
يكشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ عصر
پاسخ: هيچكدام از افرادي كه در اين زمينه فعاليت مينمايند كه عالم غيب را نديدهاند و از ملكوت آسمانها مطلع نيستند! همهشان چهارتا كتاب ديده و بر اساس آن محاسبه ميكنند. كتابها هم مختلف است ظاهراً. دو تا كتاب را بنده ديدم و اين نرمافزار را بر اساس آن دو نوشتهام. شايد يك دكّان ديگر چهارتا كتاب ديگر را ديده باشد. تازه، معلوم هم نيست نويسنده كتاب از كجا اين فرمول را آورده و چقدر حرفش صحّت دارد. سلسله اين قبيل امور در نهايت به همان «سحره يهود» ميرسد و آنها نيز ظاهراً از «هاروت و ماروت» چيزي ياد گرفتهاند و بلكه از جنّيان كه معلوم نيست خير انسانها در نظرشان بوده باشد. ابليس كه رسماً قسم خورده تا با ما انسانها دشمني كند! ديگر چه توقّع از اعوان و انصارش. توصيه ميشود حتماً يكبار سوره جنّ را در قرآن بخوانيد و ببينيد كه خداوند چه گفتههايي را از جنّيان نقل ميفرمايد. عربي اگر سخت بود ترجمه فارسي را بخوانيد. «بگو: به من وحي شده كه گروهي از جنّ [به قرآن] گوش دادند و گفتند: همانا ما قرآن شگفت آوري شنيديم... مرداني از آدميان به مرداني از جن پناه مي بردند، پس [مردان جن] بر طغيان و تباهي آنان افزودند... ما در آسمان براي شنيدن [خبرهاي ملكوتي و سخنان فرشتگان] در نشست گاه هايي مي نشستيم، ولي اكنون هر كه بخواهد استراق سمع كند، شهابي را در كمين خود مي يابد!» (
http://tanzil.net/#72:1 )

با سلام آقاي موسوي لطفا در مورد مدار نام ها اگه اطلاعاتي داريد بفرماييد كه از روي چه فرمولي بفهميم كه هر نامي در چه مداري قرار دارد مثلا من از طريق يك سايتي كه در همين زمينه فعاليت مي كرد متوجه شدم كه مدار نام دخترم و خودم خوب نيست و بعد از مدتي اين سايت فيلتر شد حال براي من شبهه پيش آمده كه شايد كار اين سايت غير واقعي بوده و از طرفي چون تقريبا سخناني كه گفته بودند صحيح به نظر مي رسيد در جستجوي حقيقت هستم
جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۴:۵۱ عصر
پاسخ: در اين زمينه تخصص ندارم. تمام آنچه ميدانم همان است كه در پست وبلاگ نوشتهام. دو كتاب خوانده بودم كه بر اساس همان دو كتاب اين نرمافزار را طراحي كردم. ولي شخصاً، خودم اعتقادي ندارم كه نام انسان بتواند سرنوشت او را تغيير دهد. خصوصاً اينكه بزرگاني را ميشناسيم، در گذشته تاريخ، كه در اوج موفقيت عمر گذراندند، ولي از نظر اين فرمولها، نحسترين ابجد نامها را داشتند!!!