به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: مرتضي
خانومم خونه رو ترك كرده
بچه7ساله رو گذاشته بدوم هيچ وسيله اي حونه رو ترك كرده
جهيزيه نداشت ك بخوادببره
چطوري ميتونم بيارمش خونه
چون ميدونم اوضاع مساعدي نداره و فقط خودشو مجبور كرده خونه نا پدريش زندگي كنه
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۷:۱۱ صبح
پاسخ: نخستين گام شناسايي علت اين رفتار است. از دو حال خارج نيست، يا اين رفتار ناشي از مشكلات شخصيتي و روحي زوجه است و يا ناشي از عوامل محيطي، مانند سوء رفتار اطرافيان. شما فوراً و بدون فوت وقت بايد به يك مركز مشاوره مناسب خانواده مراجعه فرماييد. مي‌توانيد از طريق اينترنت نيز مراكز نزديك به خود را شناسايي كنيد، مانند اين فهرست: ( http://www.nedayemehr.ir/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%B2-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%AD%D9%88%D9%85%D9%87-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA%DB%8C ) در اينترنت هست. اگر معلوم شد مشكل از نوع اول است و مساعد نبودن اوضاع ايشان به حدّي است كه ادامه زندگي به صلاح شما و فرزندتان نيست، آن‌گاه براي جدايي تصميم بگيريد. اگر از مشاورين كمك بگيريد و بزرگترهاي فهميده فاميل را داخل در ماجرا نماييد، اميد است مسأله حل شود. زيرا معمولاً انسان‌ها تحت تأثير محيط است كه رفتار جاهلانه از خود بروز مي‌دهند و اگر عوامل محيطي اين رفتارها شناسايي شود، با تغيير روابط اجتماعي، مثلاً دوري از بعضي اقوام و آشنايان، يا تغيير محل زندگي، مي‌شود خيلي از آسيب‌ها را مرتفع ساخت. اگر بخواهيد با الزام به تمكين و اظهارنامه و مأمور كلانتري ايشان را باز گردانيد، به نظر نمي‌رسد فايده‌اي داشته باشد، زيرا هيچ الزام حقيقي قانوني براي بازگرداندن ايشان وجود ندارد و زوجه هميشه مي‌تواند از بازگشت به منزل زوج خودداري نمايد. حداكثر كاري كه دادگاه مي‌كند حكم دادن به عدم وجوب نفقه و اجازه ازدواج مجدّد به زوج است. تداوم زندگي با مراجعه به دادگاه بعيد است ممكن باشد. موفق باشيد.
قانوني كه براساس قانون اساسي فرانسه بازنويسي بشه واسلاميزه بشه.ميشه شترمرغ.كه نه شتره نه مرغ.
نه اسلامي هست ونه سكولار.عاقبت نه زوج به حق خودش ميرسه نه زوجه.
اينم از وضعيت فساد اخلاقي و اجتماعي كه شاهدش هستيم.شايد مااشتباه ميكنيم هدف اصلا همينه كه به همين راه هدايت بشه جامعهپنج‌شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۸:۳۸ عصر
پاسخ: به مطلب درستي اشاره فرموديد. :(

سلام مهندس جان
اقا ممكنه راهنمايي كني كه با توجه به اينكه تعداد آي پي ها در ايران رشد چنداني نكرده، آيا در اينده و دراز مدت چه مشكلي براي كاربران ممكنه ايجاد شود؟
سوال ديگه اينكه، تو خبرا خوندم كه در كشور ما با موافقت سازمان هماهنگي شبكه اروپايي نشانه هاي اينترنتي «رايپ»، يك سرويس دهنده DNS اصلي – كپي ROOTDNS – در ايران ايجاد شده است و قراره يكي ديگه هم ايجاد بشه. مزيت واقعي اين مسئله چيه؟ وقعاً خيلي مهم و تحول بزرگ محسوب ميشه؟ نبودنش چه مشكلاتي داره؟
ممنون ميشم راهنمايي ام كني
با سپاس
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۴:۳۰ عصر
پاسخ: سلام. تعداد آي‌پي‌ها ديگر قابل افزايش نيست. چهاربايت ديگر نمي‌تواند بيش از اين، آدرس‌دهي كند. اما نسخه IPv6 فضاي جديدي را گسترده. طبيعتاً به زودي در ايران نيز به كار گرفته خواهد شد. تمامي نسخه‌هاي جديد سيستم‌عامل‌ها نيز از آن پشتيباني مي‌كنند. البته اگر IP‌ هم كم باشد مشكل چنداني متوجه كاربران عادي نخواهد بود. زيرا ما كاربران عادي كه از IP هاي مستقل و استاتيك كه معمولاً استفاده نمي‌كنيم. ما IPهاي مشترك داريم و از اين بابت اتفاقاً بهتر ردپاي‌مان در اينترنت گم و گور مي‌شود! مگر كساني كه دنبال راه‌اندازي سرور و فعاليت‌هاي خدماتي گسترده‌تر باشند. البته، تنها يك مشكل كم‌كم زياد مي‌شود؛ بعضي سايت‌ها وقتي از يك IP‌ مورد حمله قرار مي‌گيرند آن را بلاك مي‌كنند، يا مثلاً سايت‌هاي دانلود،‌ بعد از اين‌كه حجم مشخصي از يك IP دانلود مي‌شود. حالا شما وارد سايت مي‌شويد و چون IP‌ مشترك با فرد ديگري داريد، شما نيز بلاك شده‌ايد! اما مسأله ديگري بعيد مي‌دانم متوجه كاربران عادي شود. اما درباره روت‌سرورها، تقريباً هر ISP براي خودش DNS server دارد. تمام روترها نيز يك روت‌تيبل دارند كه IPها را در آن نگهداري مي‌كنند. مثلاً شما تا به اينترنت مخابرات بپيونديد، فوراً DNSهاي رايانه شما را روي سرورهاي خودش ست مي‌نمايد. حاصل كار هم اين مي‌شود كه با وارد كردن مثلاً دامين parsiblog.ir بلافاصله به IP آن ارجاع داده شده و به سرور آن مرتبط مي‌شويد. ما سال‌هاست كه يك روت‌سرور در كشور داريم. زيرا حوزه ir را از وقتي كه مركز تحقيقات فيزيك گرفت، روت‌سرورهايش را خودش راه‌اندازي كرد. اما بحث سر روت‌سرورهايي‌ست كه ساير حوزه‌ها را هم پشتيباني نمايد. ...
در عجبم از اين جماعت متوهم !
اين چرت و پرتا چيه خوردمردم ميديد؟
بخدا شما تندرو هاي تعصبي متعصب باعث ميشيد خيليا كه از نظر ايماني ضعيف هستند تفكرات متوهمانه شما رو كه ميخونن از دين هم سرد بشن! چرا اين كارو ميكنيد؟
فكر ميكنيد امام زمان بياد دوست شماست؟ خير تفكر تندرو و تعصبي دشمن امام زمان خواهد بود و چه بصا ظهور ايشان رو هم دسيسه هاي غرب و آمريكا بداند و باز هم توهم سرايي كندسه‌شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۳:۵۵ عصر
پاسخ: گمان مي‌كنم سوء برداشتي اتفاق افتاده است. پيام شما را چند بار خواندم. ولي متوجه نمي‌شوم به كدام بخش از مطلبي كه بنده نوشته‌ام انتقاد داريد. من كه اصلاً چيزي را به توليدكنندگان اين انيميشن تحميل نكردم. يعني اساساً با رويكرد توطئه به آن ننگريستم، نگريستم؟! احساس مي‌كنم شما پيش از اين مطالبي را از افرادي ديگر شنيده‌ايد و بدون مطالعه مطلبي كه حقير نوشته است، گمان برده‌ايد بنده نيز با چنين نگاهي درباره اين انيميشن صحبت كرده‌ام. اگر اين طور است، كافيست يك‌بار ديگر متن فوق را مطالعه بفرماييد تا ببينيد چطور از آن تعريف كرده‌ام و بد نگفته‌ام. دقت كنيد به ساير كامنت‌ها... خصوصاً اولين كامنت كه در انتهاي فهرست جاري قرار دارد. نخستين شخصي كه از مطالعه مطلب بنده ابراز رضايت نمودند آقاي علم بيگي مي‌باشند كه مسئول تأمين برنامه‌هاي شبكه پويا هستند. ايشان ظاهراً خشنود شدند كه يك نفر پيدا شده و از انيميشني كه ايشان براي پخش در نظر گرفته تمجيد نموده. در حالي‌كه معمولاً اين قبيل انيميشن‌ها زير تيغ نقد قرار دارند! متشكرم از اين‌:كه نظر خود را ثبت فرموديد.
باسلام خدمت جناب عالي، بنده مرتضي هستم خدافرزنددومي به بنده عطا كرده وميخواهم اسم ايشان را ازروي حروف ابجدانتخاب كنمسه‌شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۸:۵۵ عصر
پاسخ: در همين نوشته‌اي كه مشاهده مي‌فرماييد، در بالا، يك نرم‌افزار معرفي شده است. آن را دانلود فرموده و استفاده بفرماييد. إن‌شاءالله خداوند به فرزندان شما بركت عنايت نمايد و آنان را از مصلحين قرار دهد.
با سلام در خروجي نمايش زمان هم نياز دارم لطفا كمك كنيد تشكر
سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۳:۲۰ عصر
پاسخ: زمان در SQL نياز به تبديل ندارد، مگر اين‌كه بخواهيد آن را به وقت تهران 3:30+ نمايش دهيد كه تبديل بخواهد. كافيست در آخرين خط كه خروجي ساخته مي‌شود (متغيّر DayDate@) ساعت و دقيقه را اضافه كنيد. تابع ()GETDATE تاريخ و زمان فعلي را مي‌دهد، حالا با تابع CONVERT و استفاده از كد 108 تنها ساعت و دقيقه و ثانيه را مي‌گيريد. شرح كامل آن و كدهاي مورد استفاده را در نشاني http://www.w3schools.com/sql/func_convert.asp مشاهده بفرماييد. به اين صورت: (CONVERT(VARCHAR(8), getdate(), 108
دمت گرمپنج‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ عصر
پاسخ: قابلي نداشت.

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN