نظردهنده: مدير پارسي بلاگ
سلام حاج آقا.
راستشو بوگو، غفران حواستو پرت كرد يا هدي؟
يكشنبه ۲ مهر ۱۳۸۵ - ۹:۳۹ صبح
پاسخ: :)
سلام.
ماشاالله، حاج آقاي به اين خوش تيپي
، معلومه كه هر جا بريد، به زور شما را ببرند داخل و مهمان كنند. ما كه بخيل نيستيم، خدا زياد كند همه چيز رو...![]()
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۸۵ - ۹:۵۲ صبح
پاسخ: شما بزرگوارها كه از ما خوش تيپ تريد... اين تصوير مال اون زمان هاي گذشته است... الان ديگر چيزي از آن تيپ هاي خوش باقي نگذاشته اند!