
سلام وخسته نباشيد دوست عزيز
براي شارژ سيلندر co2خوراكي خود ميتوانيد به هرطريقي آنرا براي ما ارسال كنيد تا شارژگردد و درباره اينكه دستگاهي برروي آن نصب گردد دقيقتر توضيح دهيد تاراهنمائيتان نماييم.ما نيازي به نصب مبدل نميبينيم.چون گازكربنيك مورد نياز نوشابه را با خلوص و گريد مخصوص آن توليد مينماييم...اگر نيازي به قطعات يدكي موردنياز باشد آن را بامادرميان بگذاريد تا ازطريق فروشگاه ما برايتان به آدرستان ارسال گردد...ممنون از شما
تماس 0311-3863330-3873330
همراه: 09131187362-09133043767بهرامي
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵ صبح
پاسخ: تشكر. راهي براي ارسال آن پيدا ميكنم. خيلي ممنون.