
با سلام و سپاس بابت نرم افزار انتخاب اسم
نام فرزند دوم دخترم را از نرم افزار شما انتخاب كردم بنام (رژان) كه روژان تلفظ ميشود. حالا براي ثبت احوال بگم( روژان )ثبت كند يا رژان ؟ از نظر ابجدي كدام صحيح است؟ لطفا راهنمايي كنيد
جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ عصر
پاسخ: سلام. هر دو نگارش نام كاربرد دارد و استفاده ميشود. اما ابجد آنها متفاوت است؛ رژان=258 ، روژان=264 . شما بايد آن نامي را ثبت بفرماييد كه با محاسباتي كه انجام دادهايد هماهنگ باشد. باقيمانده تقسيم آنها بر 12 دو عدد صفر و شش است كه تفاوت ميكند. بنابراين از نظر كتابهاي نامبرده در نوشته
http://rastan.parsiblog.com/posts/272 دو طالع متفاوت را نشان ميدهند. موفق باشيد.