به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: مجتبي
برادر سيد مهدي
برات دعا كردم.
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۲:۵۹ صبح
پاسخ: خيلي بزرگواري برادر مجتبي. دعا در حق برادر به اجابت نزديك‌تر است تا دعا براي خود. پس من هم براي تو دعا مي‌كنم. اين را اهل بيت ع به ما گفته‌اند. تشكر!

با سلام خدمت شما، در قسمتي از مطالب مفيدتان راهكاري براي "تله تكمين" نشان داديد، حال سول من از شما دوست عزيز اين است كه آيا تمامي دادگاه هاي كشور -در صورت مواجه شدن زوج با تله تكمين- ملزم به اجراي مجدد حكم الزام به تمكين (البته با توجه به شرايط گفته شده در متن) مي باشند ؟ در شهرستان ما اجراي مجدد و از صفر دادخواست تمكين باب است ، با تشكريكشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۳:۴۴ عصر
پاسخ: اين مطلبي است كه به نظر مي‌رسد در اختيار مسئول اجراي احكام شعبه مربوطه است. شما به صورت خصوصي با مسئول اجراي احكام كه نامه كلانتري را به شما داده‌اند صحبت كنيد و از ايشان صادقانه راهنمايي بخواهيد. به طور طبيعي همان‌طور كه بنده نيز در متن اشاره كرده‌ام، اجراي احكام فقط تا لحظه ورود زوجه به خانه زوج مسئوليت دارد و پس از امضاي صورتجلسه توسط زوج ديگر پاسخگو نيست و طبيعتاً در صورت خروج زوجه بايد دوباره اقدام كرد. اما بنده خود در مورد مشابهي با مسئول اجراي احكام صحبت كردم و ايشان گفت من يك كارشناس مي‌فرستم تا نبود زوجه در خانه زوج را گواهي نمايد و اقدام متقضي خواهم كرد. نحوه صحبت اين مسئول به گونه‌اي بود كه گويا اين وظيفه ايشان نيست و دارد لطف مي‌كند! :)
با سلام خدمت شما دوست عزيز و تشكر فراوان از شما بابت الگوريتم هاي شفاف و دقيقتان(تمكيم و مهريه)، سوالي از شما در باب نفقه داشتم، البته اين قسمت، قسمت مهريه است (شرمنده) : بنده در تاريخ 29/4/88 عقد كردم و خانم از تاريخ 4/2/89 از تمكين خاص و عام خودداري نموده( ايشان دوشيزه نيستند)بنده در مورخه 2/6/89 با دادن اظهارنامه پروسه را شروع و راي قطعي تمكين رو گرفتم و اجراي راي هم 25/2/ 90 هستش، حال سوالم از شما بزرگوار اين است اگر من در جلسه اجراي راي تمكين شركت نكنم،( در ابتدا خواستار تشكيل زندگي مشترك بودم ولي با مشكلات و رفتار هاي صورت گرفته از خانواده خمنومم شروع زندگي مشترك را صلاح نمي دانم) چه عواقبي براي من دارد و اگر خانوم درخواست نفقه كند، از چه تاريخي بايد نفقه را داد (تاريخ هاي ذكر شده در فوق)و تقريبا ماهيانه چقدر مي شود ؟ لازم به ذكر است پرونده مهريه در شرف صدور راي قطعي مي باشد ( 5 سكه پيش، 3 ماه يك سكه) با تشكر فراوان ،
چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۶:۵۱ عصر
پاسخ: نخست اين‌كه بنده حقوقدان نيستم و تنها براي ارائه تجربه شخصي اين اطلاعات را ارائه نموده‌ام، پس من نيز يكي مثل خودت، اگر چيزي گفتم، گمان به قطعيت آن مبر و باز هم با بزرگان اين فن مشورت كن! اما پاسخ: اجراي تمكين جلسه ندارد، شما بايد از مسئول اجراي احكام همان شعبه‌اي كه رأي الزام تمكين داده، يك نامه بگيري به كلانتري محلي كه خانم زندگي مي‌كند (منزل پدرزن) و سپس به كلانتري محل مراجعه كني، آن هم در ساعات اداري. افسر نگهبان يك مأمور همراه شما به درب منزل پدرزن بفرستد. اگر زن گفت نمي‌آيم، مشكل شما حل است. چون گفتي نمي‌خواهي با ايشان زندگي كني. اما اگر گفت مي‌آيم، شال و كلاه مي‌كند و سوار ماشين مي‌شويد و مي‌آيد درب منزل شما و شما صورتجلسه را امضاء مي‌كنيد. در صورت دوم شما بايد از تاريخ 4/2/89 لغايت 25/2/90 نفقه را پرداخت كنيد. همه را هم نقداً. مگر اين‌كه ادعاي اعسار كني و تقسيط شود. يعني حدود يك سال كه حداقل نفقه ماهي 100 هزار تومان است. البته بستگي به قاضي دارد كه شرايط زندگي و سر و وضع شما را نگاه مي‌كند و از تيپ و قيافه و نشاني محل زندگي‌تان مي‌فهمد كه چقدر درآمد داريد و شأن زن شما چقدر است! در هر صورت حداقل يك ميليون و نيم بايد نفقه بدهيد. البته به شرط اين‌كه زوجه استشهاديه ببرد مبني بر اين‌كه شما در 4/2/89 او را از خانه بيرون كرده‌ايد. اما در حالت اول كه زن اعلام كند نمي‌آيد، خب حل است. هيچ نفقه‌اي بر شما نيست. البته يك نكته‌اي هم اين وسط هست كه چون بعيد است اتفاق بيافتد نگفتم؛ در صورت دوم، يعني آمدن زن به خانه شما همراه با مأمور، اگر زن انصاف داشته باشد و اقرار كند كه خودش از منزل خارج شده و تمكين عام نكرده است (چون تمكين خاص به دليل عدم قابليت اثبات اصلاً موضوع بحث در دادگاه نيست!) نفقه آن يك سال بر عهده شما نخواهد بود و تنها بعد از 25/2/90 هر چه در منزل پدرزن بماند، نفقه بر عهده شما مي‌افتد. اما چون نديده و نشنيده‌ام تا به حال كه زني در چنين شرايطي راست بگويد و از دروغ‌گويي بپرهيزد، فكر نكنم اين نكته به درد شما بخورد! اگر مي‌خواهي حكم تمكين را اجرا نكني، پس حداقل يك كاري كن، برو و يك استشهاديه از اهالي محل و همسايه‌ها بگير، آن‌هايي كه شاهد بودند زن شما از خانه خارج شده و شما بيرونش نكرده‌اي، يا مثلاً اطلاعي در اين خصوص دارند. دو سه نفر كافيست كه با ذكر نام و تلفن امضاء كنند. اين را به قاضي بده و ضميمه پرونده كن. اگر قاضي اين استشهاديه را قبول كند (كه احتمالش زياد است) نفقه معوقه ثابت نشده و فقط از 25/2/90 به بعد نفقه گردن شما خواهد افتاد. فقط يادت باشد كه استشهاديه دروغ جمع نكني و به انصاف رفتار كن، تا خدا هم روز قيامت كه خيلي مهم‌تر و سخت‌تر از اين دنياست با تو رفتار نمايد. نگاه كن برادر! همه اين بلاها سر من آمد، بله، سر ِ خود من! ولي اميدم به رحمت خدا بود. نه براي اجراي حكم رفتم و نه در دادگاه داد زدم و نه دروغي گفتم. تمام اين پرونده خانوادگي را كه مي‌بيني قصه خود من است كه داستاني نوشتم تا خوانندگان را لذت بخشد! اگر پايه هستي كه با خدا معامله كني، تمام سختي‌ها را تحمل كن! اما اگر مي‌خواهي حقت را بگيري، در گرفتن وكيل ترديد نكن. همين الآن يك ميليون تومان بده وكيل و تمام كارها را به او واگذار! ياعلي
با سلام خدمت شما دوست عزيز و عرض تشكر از راهنماييتان، ( نظر قبلي متعلق به بنده بود)،راستش ما هنوز زندگي مشترك رو شروع نكرديم و به زير يك سقف نرفته ايم و در دوران عقد به مشكل برخورديم و از آنجا كه خانوم دوشيزه نمي باشد راي دادگاه به نفع من شد و بنده با تهيه مقدمات زندگي مشترك(خانه و وسايل) شرايط اجراي حكم را مهيا نمودم ولي برخلاف نظر شما دادگاه اخطاريه داده كه 25/2/90 ساعت 10 صبح در دفتر شعبه آمده تا حكم اجرا شود و از آنجا با صورتجلسه انجام شده به سمت خانه مشترك برويم.حال با توجه به فرمايشات شما ، بنده اينطور برداشت كردم كه حتي با نرفتن من براي اجراي حكم تمكين ، خانوم از تاريخ 25/2/90 مي تواند ادعاي دريافت نققه را كند و با توجه به اينكه ما هنوز زندگي مشترك را شروع نكرده ايم و حكم دادگاه نشاندهنده عدم تمكين زن قبل از اين تازيخ است، نفقه قبل از تاريخ 25/2/90 به ايشان تعلق نمي گيرد. اگر نظر شما با برداشت بنده مغايرت دارد ، لطفا توضيح بنده را راهنمايي نمائيد . با تشكر فراوانپنج‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۰ صبح
پاسخ: خيلي جالب است، اين از همان نكاتي است كه بنده در بعضي نوشته‌ها عرض كرده بودم كه ميان دادگاه‌ها به حسب نظر رئيس مجتمع تفاوت‌هايي وجود دارد. حدس مي‌زنم شما در شهرهايي مثل تهران و قم نيستيد. اين‌كه دادگاه اجراي حكم الزام به تمكين را بدون نياز به كلانتري بر عهده گرفته است، فقط در شهرهاي كوچك امكان دارد. با توجه به اين‌كه دوشيزه نيستند، پس نتوانسته‌اند از حق حبس استفاده كنند و همين است كه دادگاه به نفع شما رأي داده است. در شرايطي كه شما فرموده‌ايد، يعني اين‌كه هنوز زندگي مشترك شروع نشده است، خواهش مي‌كنم بيشتر درباره تصميم خود بيانديشيد. اگر يك سال گذشته بود يا دو سال و به مشكل برمي‌خورديد، مي‌توانست ناشي از شناخت روحيات ناسازگار طرفين باشد و تشخيص شما در عدم توانايي زندگي با زوجه قابل پذيرش‌تر بود. اما در شرايطي كه هنوز زير يك سقف نرفته‌ايد، سخت است بتوان گفت اين زندگي قابل ادامه نيست. لطفاً به اين نكته هم توجه بفرماييد كه ايشان بدون اين‌كه تجربه يك زندگي مشترك را داشته باشند مطلقه شده‌اند و قطعاً بسيار نتايج بدي براي زندگي آينده‌شان خواهد داشت. برادرانه تقاضا مي‌كنم حتماً قبل از اجراي صيغه طلاق، يك جلسه به مشاوره خانواده مراجعه فرماييد. حتماً در شهر شما چنين مركزي وجود دارد. مي‌توانيد از 118 بپرسيد و يا از خود دادگاه استعلام كنيد. خواهش مي‌كنم قبل از مراجعه به مشاوره خانواده اقدام به طلاق نكنيد. بنده پس از دو ماه مراجعه مشترك به مشاوره خانواده و وقتي مشاور گفت زوجه شما خودشيفتگي شديد دارد و بيماري شخصيتي و پدرش بيمار رواني است، ناگزير به طلاق شدم. به اين بيانديشيد كه مبادا در پيشگاه خداوند متعال، روزي كه مال و فرزند به كار انسان نمي‌آيد، شرمنده باشيد. خدا يارتان.
از راهنمايي دلسوزانه تان كمال تشكر را دارم . حدس شما كاملا صحيح است (شهر بندرانزلي - شمال كشور) - حقيقت امر اين است كه خانواده خانم بنده سيد بوده و خاندانشان خود برتربيني شديدي نسبت به عام مردم دارند و خود را محقق در دخالت مستقيم در زندگي ديگران ( كل خاندانشان ) مي دانند و هر گناهي كه مرتكب شوند از ديدشان اشكالي ندارد ولي اگر بنده دقيقا همان گناه يا با مقدار خفيف تر انجام دهم با شديدترين ادبيات و منع ديدار با همسر مواجه مي شوم . "( كه دومين بارش حدود يك سال مي شود (نه تماس تلفني، نه ديدار و... - حتي شمره تلفن خانومم را عوض نموده اند )حتي با مراجعه به مشاوره ، مشاور محترم مادر زنم را مسبب مشكلات دانسته و محترمانه از خانومم مي خواهد كه مادر ايشان به نزدشان بروند يا تماس تلفني بگيرند كه مادر زنم زير بار نرفت( خودشان مشاور مدرسه راهنميي مي باشند با 24 سال سابقه و اين كار را كوچك شدن خود مي دانند)،حال با توجه به فرمايشات شما در پست هاي قبلي بنده از تاريخ 25/2/90 بايد در صورت درخوست خانم، نفقه را پرداخت كنم ؟" با تشكر فراوان از وقتي كه برايم قائل هستيد
پنج‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲:۴۰ عصر
پاسخ: بله، تا جايي كه مي‌دانم اگر در جلسه حاضر نشويد، زوجه اما اگر حاضر شود، معناي آن آمادگي ايشان براي تمكين است و طبيعتاً قاضي رأي خواهد داد كه زوجه تمكين عام داشته و شما نپذيرفته‌ايد و زوجه مي‌تواند تقاضاي نفقه نمايد و شما هم از تاريخ همان جلسه محكوم به پرداخت نفقه به صورت ماهانه خواهيد بود و اگر دو سه ماه پرداخت نكنيد، زوجه مي‌تواند دستور از دادگاه بگيرد و با حكم جلب شما را دستگير كرده و قاضي هم خيلي آسان مي‌تواند شما را به سه ماه زندان محكوم كند، علاوه بر اين‌كه نفقه را هم بستاند! به همين سادگي! يادتان باشد اگر پايتان به دادگاه باز شد، روال جاري اين است كه قوانين براي دفاع از حقوق زنان طراحي شده و فرض بر اين بوده كه مردان به اندازه كافي حق دارند و دادگاه جاي تأديه حقوق زنان است. البته كاملاً كلام شما را درك مي‌كنم، پدر و مادر من هر دو فرزند انزلي هستند. دايي و خاله و عمه و عمو و مادربزرگ و پدربزرگ هم انزلي بودند و بعضي هنوز هستند! آن فرهنگ را تا عمق وجودم مي‌شناسم و دردش را هم! حجم دخالت‌هاي اطرافيان را در زندگي جوانان نيز مي‌دانم. اما يك نكته؛ اين را هم مي‌دانم كه زنان اين شهر، لجباز و يك دنده‌اند غالباً... اگر بخواهند زندگي كنند، بلدند چطور دخالت‌هاي ديگران را نپذيرند. شايد خانم شما فعلاً كه در خانه مادر است ناگزير به اطاعت باشد، شما برويد، به خانه بياوريد، اگر توانستيد بهتر كه به شهرستان برويد، جايي دور از مادر، شايد خانم شما توجيه شود كه مستقل و روي پاي خود باشد و دخالت ديگران را ببرد. البته قطعاً اين مطلب بر تشخيص شماست و هيچ كس جز خودتان نمي‌تواند نظر دهد، چه برسد بنده كه هيچ نمي‌دانم جز همين چند كلمه. اما فقط به عنوان يك احتمال، اين‌كه شايد بعد از آمدن به خانه شما مسائل تغيير كند! مي‌توانيد يك فرصت بدهيد و با محبت كردن جذب نماييد. الله أعلم. خدا ياورتان باشد. دعايتان مي‌كند كه هر چه صلاح‌تان است پيش بيايد. ياعلي
از شما دوست عزيز به خاطر احساس مسئوليت در جوابگويي به سوالات، كمال تشكر دارد.پنج‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۷:۱۷ عصر
پاسخ: :)
خب ، طرحنامه اينا رو هم مي ذاشتي برادر من

سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۹:۵۵ عصر
پاسخ: اگه لازم داشتي برات ايميل مي‌كنم، ولي صلاح نيست فعلاً روي اينترنت بذارم. كلاً زمان تايم‌اوت داره، وقتش برسه مي‌ذارم توي همون سايت آثار. حالا چه خبرا، اين طرفا چه مي‌كني اخوي؟ سري به ما زدي! :)
سيد جان ، طرحش رو مي توني بفرستي ؟ يا رو سايتت گذاشتي؟
يكشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۶ عصر
پاسخ: رو سايت كه نميشه به سرعت گذاشت. يك تايم‌اوتي داره، با يه شيفت زماني چندماهه شايد بشه گذاشت روي سايت! :)
شايد دومين طلاقي است كه شادم از رخ دادنش!
چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۳:۴۰ عصر
پاسخ: تشكر برادر... اوليش مال ِ كي بود شيطون؟! :)
با سلام خدمت شما دوست عزيز و يزرگوار
سوالي از شما داشتم و البته مي دونم كه جاش در اين قسمت نيستش!!!
بنده و خانومم مي خواهيم از هم به صورت توافقي جدا شيم به اين صورت كه ايشان در دفتر خانه اقرار به دريافت كل مهريه و بنده وكالت بلاعزل طلاق به ايشان باشد.
حال سوال من اين است كه بنده تا كنون 8 سكه را پرداخت نموده ام و 305 سكه با اقساط 3 ماه 1 سكه مانده، جال كه خانم مي خواهد اقرار به ... نمايد ، تكليف نيم عشر دولتي و هزينه دادرسي مربوط به اين پرونده چه مي شود؟ بنده مبلغ 18100 ت بايد نيم عشر ( نمي دونم بابت 5 سكه پيش بود يا كل سكه ها )و 12200 ت بابت هزينه دادرسي قبلا پرداخت كرده بودم.
با تشكر فراوان از همكاري شما
جمعه ۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۵ عصر
پاسخ: متأسفانه اطلاعات حقوقي بنده در اين حدّ نيست كه بتوانم جواب اين پرسش را بدهم. با عرض پوزش.
حالا سرور اين سروري هست ! بسم الله
نصب كن و همه رو راه بنداز برادر
ريموت هم دربست ميديم
سه‌شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۸:۰۷ عصر
پاسخ: :) غرض جسارت به مقام شامخ رفيق شفيق و گرامي نبود. گله و شكوه هم نبود. اگر قصد زحمت داشتم كه عرض مي‌كردم. اين سايت فضايي نمي‌گيرد، به اندك هاستي راست مي‌آمد كه آمد. تشكر از عنايت شما كه هماره شامل حال بنده حقير بوده و هست. در پناه حق باشي برادر! اميد كه روزي بتوانم جبران تفضّلات آن جناب نمايم. د:
اگه واسه ديدن خودتم اين هفته نخوام بيام
واسه ديدن اين سه نفر عزيز بايد بيام
خيلي بانمكن
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۶:۰۹ عصر
پاسخ: :) به بانمكي حسين شما كه نمي‌شن! مي‌شن؟ :)
سلام
كلي فك كردم،‌دارم بازم فك ميكنم
مي بينم اين طرح رو نخوندم تا حالا
ميشه برفستي برام سيد جان!يكشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱:۵۶ عصر
پاسخ: سلام مجتبي جان، مگر قرار است همه چيز را خوانده باشي برادر جان، يك چيزهاي پشت پرده هم وجود دارد داداش جان! د:
يه خبر تازه
حرم كه مشرف بشيد ؛ ديگه خبري از اون 4 تا ستون سر بفلك كشيده موشك وار در صحن عتيق نيستيد
همونايي كه واسه سايبون يه روزي تصميم گرفتن بزنن
ميليون ها بلكم صدها ميليون خرجش كردن
حالا از جا كندنش و نمي دونم كجا چالش كردن
به اين مديريت بهينه منابع!
اللهم الرحم ناشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۲:۱۴ صبح
پاسخ: تازه نيست اخوي خبرش. يه سال پيش تو يكي از روزنامه‌هاي شهرمون خونده بودم؛ مديريت جديد همون اول گفت كه مي‌خواهيم جاشو عوض كنيم چون محل فعليش مناسب نيست. البته فراموش كرد بگه مكان جديدش كجاست. وقتي تصميمات قائم به فرد باشد گريزي نيست كه با تغيير فرد هم عوض شود! آن‌چنان عادت كرديم به اين رويه جاري كه خلاف آن تعجب‌مان برمي‌انگيزد؛ همين سال گذشته بود كه مركز مديريت حوزه نرم‌افزار 80 ميليوني «ناد» را رها كرد تا «نجاح» را بنويسد از نو آن نيز به تازگي باتغيير دوباره مديريت به مشكل خورده است. هر روز ما مشحون چنين اخبار ناگوار و رنج‌آوري است كه حقيقتاً قلب انسان را آتش مي‌زند. خدايا از ما بگذر و به اين اسراف‌ها در عذاب‌مان تعجيل مفرما.
http://sdinnovation.ir/?p=108
http://sdinnovation.ir/?p=95

طراحي خدمات چيست؟

اين رو مهندس كاشي معرفي كردش
همون قسمت كاري كه در مركز مشاوره پيش رو داريم
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۶:۴۱ عصر
پاسخ: مطالعه خواهم كرد. تشكر.
يعني به اين زودي ،‌يك سال گذشت!!!
اون دوستان اون وري ،‌عجب حالي ميكنن ازين تحليل ها
مونده بودن كه چجوري بايد تحليل كنن اين نهاد رو كه زحمتشون رو كم...
قربونتيكشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱:۵۲ عصر
پاسخ: آره ديگه اخوي، مقياس زمان در عالم ما متفاوت است از دنياي شما. اينجا يكبار كه خورشيد برود و بيايد يك سال اطلاعاتي سپري مي‌شود! بروبچ اونور گفتن: خودمون از جيميل برداشتيم، دستت درد نكوله! منم پنداشتم حالا كه امنيت اطلاعات بر باد است، چرا مجموعه دوستان خود را به توهم امنيت محروم نماييم. بلكه نظري برسد و اين نگاره را ارتقا بخشد! تشكر.
سلام نرم افزار رو نميتونم تو گوشيم اجرا كنم لطفا راهنمايي كنيد يا فايلش رو برام ايميل كنيدجمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ صبح
پاسخ: اين نرم‌افزار تنها بر روي ويندوز كار مي‌كند. اندرويدي نيست تا روي گوشي‌هاي گالاكسي سامسونگ اجرا شود. آن را روي لپ‌تاپ يا رايانه شخصي نصب بفرماييد.
عجب قلمي
اين قلم به مراتب از خودت روان تر خواهد نوشت.
دمش گرم. ما شالله .
باورم نمي شد كه اين رو يك دختر كوچولو يعني همين سركار خانم مريم سادات گل نوشته باشن.پنج‌شنبه ۵ تير ۱۳۹۳ - ۸:۱۶ عصر
پاسخ: تعجب من از علامت‌هاي پرانتزي‌ست كه به كار برده. در كتاب درسي‌شان علائم آموزش داده نشده. نمي‌دانم چطور به ذهنش رسيده كه دور اعلام از پرانتز استفاده نمايد! :)
سلام داداش از لطفت ممنون كمك بزرگي كردي
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ صبح
پاسخ: سلام. در پناه حق.
شايدت با حال بود سيد جان
يعني احتمال بعدي ها تقويت شده...
ارادتمنديميكشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۳:۳۲ عصر
پاسخ: من به آينده اميدوارم داداش، رسالت ما در برنامه‌ريزي‌هاي جمعيتي كشور هنوز تمام نشده، دير و زود داره ولي سوخت و سوز نداره! :)

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN