نظردهنده: مجابي

سلام سيد جان
اين مطلب و طرح رو فك نكنم قبلا خونده يا ديده باشم
اگه ممكنه يه نسخه از طرحشو بفرستين تا ما هم مست فيض شيم
ممنون
مجتبي - نصر
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۵:۳۵ عصر
پاسخ: البته در بهروزآوري اخير سايت نوشتهها اين مطلب هم قرار خواهد گرفت، براي شما هم كه خودت اول و وسط و آخر همه طرحنويسان هستي گمان نمي:كنم فايدهاي داشته باشد. زيره به كرمان بردن! اما براي اطاعت امر، نسخهاي از آن را ايميل ميكنم خدمتتان. حسين كوچولو را ببوس! :ه