با سلام .عدد ابجد مائده رو ميخاستم بدونم.بعضي همزه را معادل الف و1در نظر ميگيرمد و بعضي ميگويند پايه حرف كه ي باشد و 10.نظر شما چيست؟با تشكرشنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ صبح
پاسخ: سلام. صاحب نظر نيستم. بنده نيز هر دو نظر را شنيدهام و نميدانم كدام صحيحتر است.