به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: ليلا
سلام من توسط همسروپدرومادرشوهرم به مدت يك هفته است كه ازخانه بيرون شده ودرخانه پدرم بلاتكليف هستم ضمنابچه ام راهم ازمن گرفتن لطفا راهنمايي بفرمائيدپنج‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲:۴۳ عصر
پاسخ: سلام. يك راه صحيح وجود دارد و يك راه سريع. راه سريع اين است كه فوراً مراجعه كنيد دادگاه، يك «اظهارنامه» ارسال كنيد براي شوهر، يا «دادخواست» بدهيد. اول براي نفقه، دوم براي حضانت فرزند. خب اين مسير خيلي سريع شما را به فرزند و بازگشت به خانه شوهر شايد برساند، ولي زندگي‌تان را به ناكجاآباد مي‌:كشد و بدانيد كه ته آن معمولاً طلاق است. اگر براي زندگي تنها همراه با فرزندتان يا بدون او آمادگي داريد اين مسير را برويد. اما راه صحيح اين است كه به يكي از بزرگان خانواده خود مراجعه كنيد، فردي كه ترجيحاً سن بالا داشته باشد و چهره مقبولي در نزد خانواده شوهر محسوب گردد. كل اشتباهات خود و همسرتان را صادقانه براي او بگوييد و او را بفرستيد تا با شوهر و خانواده او صحبت نمايند. اگر معلوم نيست چرا با شما اين كار را كرده‌اند، در اين صورت معلوم خواهد شد. و اگر معلوم هست، راهي براي حل مشكل پيدا خواهد شد. آن‌ها در هر صورت با شرايطي بازگشت شما را خواهند پذيرفت. واسطه‌گري يك فرد مقبول مي‌تواند بهترين راه باشد. در مراحل بعدي، اگر حل نشد، مي‌توانيد به مشاوره خانواده مراجعه كنيد. مشاور مي‌تواند ريشه معضل و مشكل را پيدا كرده و راه حل پيشنهاد نمايد. اين مسير شما را به زندگي بهتر هدايت مي‌كند. موفق باشيد.
سلام
اسم من ليلا و دخترم حنانه است
چي ميشه اونوقت؟
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ عصر
پاسخ: سلام. منظورتان اين است كه طالع ايشان چه مي‌شود؟! اين نرم‌افزار طالع كسي را نشان نمي‌دهد. همان‌طور كه در متن ذكر شده، فقط هنگام انتخاب نام براي فرزند، اسامي‌اي را پيشنهاد مي‌كند كه با توجه به فرمول ارائه شده در كتاب‌هايي كه نام آن‌ها در متن آمده، طالع سعد ايجاد مي‌نمايند. كه البته در اصل اين‌:كه طالع سعد و نحس و خوشبختي و بدبختي انسان به اسم ربط داشته باشد محل ترديد جدّي‌ست.

سلام
خوب راستش را بخواهيد من كه اصلا هدف شما را نفهميدم. به طالع ب اساس اسم كه اعتقادي نداريد، به روشها هم كه اعتباري نيست، پس اين نرم افزار ديگه چيه؟

من هم اعتقادي به طالع ندارم، بعضيها فرمولهايي ميگن كه مثلا جمع ابجد اسم زن و شوهر تقسي بر چهر اگر باقيمانده اش فلان شد خوب است، بهمان شد بد است و اسم را عوض كنيد

يا مثلا در مورد اسم مادر و فرزند. البته فرمول را نميدانم.

تنها نكته اي كه ذهن مرا مشغول كرده، صوت است. فركانس، امواجي كه با صدا زدن ايجاد ميشه و اين ممكنه تاثير گذار باشه. حالا شايد.

منتها دنبال روايت ، حديث معتبري مي گردم برااي اين فرمولهايي كه ارايه ميشه. اگر شما صاحبدلي ميشناسيد كه دستي در اين زمينه ها داره، ممنون ميشم معرفي كنيد

چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲:۴۹ عصر
پاسخ: من پرس و جو كردم. روايت و حديثي نشنيدم در اين رابطه باشد. اما چرا اين نرم‌افزار را نوشتم، در حالي‌كه دليلي براي پذيرش طالع ندارم؟! به اين علت: من نتوانستم اعتقاد بعضي‌ها را متزلزل كنم. هر چه گفتم طالع به اسم ربطي ندارد، ديدم عجيب در قلب‌شان رسوخ كرده. گفتم حالا كه به طالع معتقديد، بياييد اسم بچه‌هاي‌تان را روي طالع سعد انتخاب كنيد، ديگر خيال‌تان راحت شود. نگراني نداشته باشيد. من در نظرم اين بود. اما ظاهراً چندان موفق نبوده‌ام در رسيدن به اين هدف. نظر شما چيست؟! اما راجع به اسامي‌اي كه فرموديد، با فرمول داده شده در آن دو كتاب بررسي كردم، طالع دخترتان را «سعد اعظم» نتيجه داد. يعني بر اساس اين فرمول، بالاترين طالع را ايشان دارند! موفق باشيد.
با سلام.
درمورد موفقيت تان پرسيديد، خوب من نمي دانم، خودتان از اظهار نظرهاي كاربران بهتر متوجه مي شويد. من بطور اتفاقي اين سايت را ديدم، درجمعي از خانمها بودم كه صحبت اسم و حروف ابجد شد و ديدم عده اي چه اعتقادي پيدا كردند به اينكه بايد نام فرزند و مادر يا مثلا زن و شوهر بر اساس حروف ابجد بهم بخورد، و پيش افرادي رفته بودند و حتي اسمشان را عوض كررده بودند.
من طالع را قبول ندارم، اما تناسب اسامي با يكديگر را نه مي توانم رد كنم نه اثبات. ابتداي اكثر سوره هاي قران حروفي است كه ما نه معنايشان را مي فهميم نه كاربردشان را. هميشه جاي سوال بوده است.
تاثير چشم بد، كه در علم هم اثبات شده، از طريق امواج است.
صوت قران كه خوب مي دانيم تاثير مثبت بسياري بر فضاي اطراف، مثلا رشد گياهان، مولكولهاي آب و ... دارد.
امروزه بحث از انرژيهاي مثبت و منفي زياد است.
مسلمل صوتي كه از دهان بران صدا زدن اسمي خارج مي شود، بر محيط تاثير گذار است، اما چه ربطي دارد كه نام مادر و فرزند بهم بخورد؟! يا زن و شوهر؟ مثلا اگر اسامي با هم تناسب ابجدي نداشته باشد انرژي منفي در فضا زياد مي شود؟
نميدانم واقعا. هيچ فرمول معتبري هم پيدا نكردم.
بهرحال انچه وظيفه خود ميدانستم، كه در دين هم به ما توصيه شده است، انجام دادم. يعني انتخاب نام نيكو براي فرزند. و بعد هم حداكثر تلاش در تربيت صحيح. بقيه اش با خدا.
اين را هم بگويم كه حنانه به معناي بسيار مهربان است نه برخلاف آنچه در لغت نامه ها آمده، زني كه ناله زياد مي كند. حنان صفت خداست. اگر هم فريادي باشد، ناله عاشقانه معشوق است در فراق يار.
شما هم موفق باشيد
پنج‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۷:۵۲ عصر
پاسخ: تشكر از توضيحاتي كه بيان فرموديد.
سلام - معلوم است وقت گذاشتي تا سايتت را درست كني و اين خيلي خوبه مطالب شما قابل ستايش است مرسي از اينكه اين مطالب خوب را براي ما ارسال ميكنيد من واقعا از سايتتون لذت ميبرم عاليه ممنون از شماجمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱:۵۶ عصر
پاسخ: جدي؟! واقعاً؟! شما اصلاً حتي وارد وبلاگ هم نشده‌ايد! از طريق نرم‌افزارهاي اسپمر، براي تبليغات مطلب گذاشتيد. بعد هم همه ما مردم ايراني را تحقير كرده‌ايد، با انتخاب يك نام دخترانه. كه چه؟! كه يعني ما آن‌قدرها شهوت‌پرست هستيم كه تا نام يك دختر را ببينيم روي آن كليك مي‌كنيم و به سايت شما وارد مي‌شويم! درست است؟! يعني اين‌قدر ما را احمق تصوّر فرموده‌ايد؟! اين منصفانه نيست برادرم! مردان كشور مرا اين‌طور نگاه نكنيد. اشتباه مي‌كنيد. دنيا ارزشش را ندارد كه براي اندكي پول بيشتر، با چنين روش احمقانه‌اي تبليغ كنيد. نكنيد لطفاً. تشكر.

نه من شما را خر فرض نكردم

چي اسپمر چي؟؟؟؟؟؟

جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲:۳۵ عصر
پاسخ: هر روز صاحبان سايت‌هاي بسياري شبيه به شما مي‌آيند و در وبلاگ‌ها پيام مي‌گذارند براي تبليغ! اين مهم نيست خيلي، چيزي كه مرا خيلي آزار مي‌دهد اين است كه مردان و زنان جامعه ما را با انتخاب نام‌هاي دخترانه تحقير مي‌كنند؛ مردان را از اين باب كه چقدر اسير هواي نفس هستيد كه وقتي ما اسم دختر روي لينك‌هاي سايت‌مان مي‌گذاريم، بي‌اختيار كليك مي‌كنيد و زنان را از اين جهت كه اسم شما فقط به درد همين مي‌خورد كه ما به پول بيشتر برسيم، بازديد سايت‌مان را بالا ببريم تا بعد بتوانيم تبليغ بفروشيم و درآمد كسب كنيم! اين خيلي زشت است. تحقير مردان و زنان ايراني جامعه ما. من از اين ناراحت مي‌شوم. تبليغ بكنيد، ولي تحقير نكنيد. كامنت اين وبلاگ را ببينيد: http://thestylebeauty.parsiblog.com/Comments/4/ و حالا اين كامنت را: http://salamatsalamat.parsiblog.com/Comments/55/ كه مربوط به دو وبلاگ ديگر هستند. مي‌بينيد؟! خب خر فرض كرده‌ايدديگر. نكرده‌ايد؟! كرده‌ايد برادرم. همه ما وبلاگ‌نويسان را خر فرض نموده‌ايد كه اين‌طور اسپم مي‌كنيد. حالا مي‌پرسيد «اسپمر چي». شما بهتر از همه ما مي‌دانيد كه اسپم چيست. نكنيد اين كار را. نكنيد در شأن شما نيست. شما انسان هستيد. انسان بمانيد. ياعلي
خوب من به همه سايتها سر ميزنم مطالب جديدشون ميخونم و در كنال خودم ميذارم چه عيبي داره من شبيه اونايي نيستم كه فكرشو بكنيد و به همه احترام ميذارم بازم ببخشيد كه نظر گذاشتم!!!
جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۳:۲۵ عصر
پاسخ: د:

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN