نظردهنده: ل
دأب صحيح است ، نه دعب!
يكشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۷ عصر
پاسخ: تشكر از راهنماييتان. درست فرموديد. دعب به معناي مزاح كردن است و دأب به معناي خوي و خصلت و البته كه بنده معناي دوم را در نظر داشتم و بايد با همزه ميآوردم، نه عين. باز هم سپاس و تشكر فراوان. اين را از شما ياد گرفتم. خدا جزاي خير دهادتان.

سلام اقاي به ظاهر دين دار با اين وبلاگتون در مورد طلاق و تشويق به طلاق و پاسخ به پيام همسر من كه او را تشويق به طلاق كردي زندگي ما را به هم ريختي شما كجاي زندگي مردم هستيد كه انقدر راحت اظهار نظر ميكني و در مورد زندگيشون قضاوت ميكني و تصميم ميگيري چون خودت طلاق گرفتي پس طلاق برا همه خوبه و همه رو تشويق به طلاق ميكني خدا ازت نگذره كه اينجوري زندگي ما رو بهم ريختي
سهشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲:۰۲ عصر
پاسخ: نخست اين كه بنده همسر شما را نميشناسم. دوم اين كه بنده هرگز هيچ شخصي را به خاطر ندارم تشويق به طلاق نموده باشم، تا اسباب به هم ريختن زندگي شما فراهم شده باشد. اما درباره با قضاوت و اظهار نظر، تا جايي كه به خاطر دارم، به شدّت از اين كار ابا داشته و پرهيز نمودهام و بالعكس، پيوسته به مخاطبين اصرار كردهام كه يك طرفه و بدون اطلاع از سخنان هر دو طرف دعوا، نميتوان نه مقصّر را پيدا كرد و نه اصلاً ميتوان براي حل مشكل پيشنهادي ارائه نمود. شما اگر زحمت كشيده و مطالب ارائه شده را مطالعه بفرماييد، خود به اين مطلب پي خواهيد برد. به گمانم توجه شما به اين پست بوده است
http://rastan.parsiblog.com/Posts/90 ولي نظر خود را در پست نامربوط به آن درج كردهايد. لطف بفرماييد پست مربوطه را به همراه نظرات ذيل آن بخوانيد تا التفات براي شما شايد پيدا شود نسبت به آنچه كه عرض شد. دعا ميكنم حق به حقدار برسد و بساط نامردي يكسره از خانوادهها برچيده گردد.

سلام اقاي به ظاهر دين داري شما با وبلاگتون و تشويق به طلاق در پاسخ پيام همسرم زندگي ما رو بهم ريختي شما كجاي زندگي مردم هستيد كه اظهار نظر ميكنيد و تصميم ميگيريد برا زندگي مردم و او رو تشويق به طلاق ميكنيد چون خودتون طلاق گرفتيد پس طلاق برا همه خوبه زندگي ما رو بهم ريختي واگذارت به خدا
سهشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲:۱۰ عصر
پاسخ: نخست اين كه بنده همسر شما را نميشناسم. دوم اين كه بنده هرگز هيچ شخصي را به خاطر ندارم تشويق به طلاق نموده باشم، تا اسباب به هم ريختن زندگي كسي فراهم شده باشد. اما درباره با قضاوت و اظهار نظر، تا جايي كه به خاطر دارم، به شدّت از اين كار ابا داشته و پرهيز نمودهام و بالعكس، پيوسته به مخاطبين اصرار كردهام كه يك طرفه و بدون اطلاع از سخنان هر دو طرف دعوا، نميتوان نه مقصّر را پيدا كرد و نه اصلاً ميتوان براي حل مشكل پيشنهادي ارائه نمود. شما اگر زحمت كشيده و مطالب ارائه شده را مطالعه بفرماييد، خود به اين مطلب پي خواهيد برد. به گمانم توجه شما به اين پست بوده است
http://rastan.parsiblog.com/Posts/90 ولي نظر خود را در پست نامربوط به آن درج كردهايد. لطف بفرماييد پست مربوطه را به همراه نظرات ذيل آن بخوانيد تا التفات براي شما شايد پيدا شود نسبت به آنچه كه عرض شد. دعا ميكنم حق به حقدار برسد و بساط نامردي يكسره از خانوادهها برچيده گردد.