نظردهنده: كريم شاهزاده
سلام سيد عزيز
تيپ جالبي زديد گفتم يه سر بزنم ببينم نكنه شما هم جزو كمپين مردان محجبه در حمايت از اون سمبل مبارزه سبز هستيد ديدم نه اشتباهي اومدم ولي به يه آدم با حالي برخوردم
راستي چرا پيام رسان نماين ديگه ؟! فيداتون جالب بود ولي چون مال خيلي وقت پيش لايك نزدم
فعلا يا حق
سهشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۷ عصر
پاسخ: نظر لطف شماست. درس ميخوانم و هنوز به اندازهاي سواد ندارم كه بتوانم در شبكههاي اجتماعي مانند پيامرسان به ديگران ياري رسانم. اگر هم در وبلاگم گهگاه چيزي درج ميكنم، دلم را خالي ميكنم. درباره سبز بودن نيز هميشه سبز بودهام و هميشه خواهم بود، سيادتم با رنگ سبز گره خورده است و آن را پاس ميدارم. اينهايي كه رنگ سبز را قبضه كردند كه جمعيتي را بفريبند خود را فريفتهاند و ارزشهايي را از دست دادهاند كه به دست آوردنش دشوار است. خدا در كمين است، براي همه رنگها...!