نظردهنده: فر

سلام زوجه قفل در را شكسته و كليه اموال را با خود برده بعد با ارسال اظهار نامه به عمل خود اقرار نموده و مدت يكسال است در حال تفريق بسر ميبريم چه شكايت كيفري ميتوانم مطرح كنم كه نتيجه داشته باشد؟
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ صبح
پاسخ: سلام. به سرعت فهرستي از اقلامي كه برده تهيه فرماييد، دادخواست استرداد اموال بنويسيد و به دادگاه بدهيد. اگر به وكيل مراجعه كنيد، تمام مراحل را خود به انجام خواهد رساند. با توجه به اين كه علقه زوجيت وجود داشته و منزل، منزل مشترك محسوب ميشود، شايد نتوانيد شكايت كيفري بنماييد. اين را نيز از يك وكيل بپرسيد.