نظردهنده: فدايي اهل بيت(ع)
سلام سيد...ارادتمندم...ميشود دست ما را هم بگيرييكشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۹:۰۳ صبح
پاسخ: إنشاءالله اهل بيت(ع) خودشان دست شما را بگيرند كه من خود گمكردهراهم!
پاسخ: بزرگواري اخوي. :)

سيد...نوكر خودت وجدتم..منم با خودت ببر ...هرجا كه ميري1351
يكشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۹:۰۷ صبح
پاسخ: حدود شش سال پيش بود كه اين سفر را رفتم. بچه نداشتم و امكانش بود. الآن با سه فرزند، ديگر امكانش نيست برايم. اگر مجالي فراهم شود، بسيار مشتاقم يكبار ديگر. :)