نظردهنده: فايل اكسل كالابرگ

سلام الان مگر كسي روزنامه مي خرد كه خبرنگار هنوز داريم؟
+++++++++++
به نظرم اگر كساني كه از سيستم كالابرگ همراه يارانه استفاده مي كنند يك نمودار اكسل در مورد راهنمايي استفاده از كالابرگ تدوين كنند كه با وارد كردن اعداد فاكتور خريدها مشخص شود ماه بعد چه مبلغي به كارت يارانه واريز خواهد شد كار خوبي كرده اند. زيرا با خرج كردن مبلغ كالابرگ ، مبلغ وازيزي ماه بعد براي كالابرگ و يارانه به شكل پيچيده اي كمتر مي شود كه محاسبه دقيق آن پيچيده است. و مي توان اين فايل اكسل را براي فروش هم عرضه كرد
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۲۶ عصر
پاسخ: سلام. خبر هميشه هست. پس خبرنگار هم هست. اگر روزنامه هم نباشد، سايتهاي خبري كه هست. همه به خبرنگار و گزارشگر نياز دارند. سپاس.