حافظ گشوده ام و چه زيبا ست فال تو
حتما قشنگ مي شود امسال حال تو
با ان زبان فاخر و ايراني اصيل
فرخنده باد روز و شب و ماه و سال تو
سال سراسر خير و بركتي را برايتان ارزو مي كنم نوروز بر شما و خانواده ي محترمتان مبارك :)
خلاصه اش كه خيلي جالب است
بنده خيلي دوست دارم كاملش را بخوانم
البته اگر اجازه بفرماييد
منابع هم عالي ست فكر كنم اول شويد
مشخص است كه خيلي كار برده و خيلي زحمت كشيده ايد
خسته نباشيد :)
دوشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۹:۱۲ صبح
پيامرسان
ايميل
ذخيره