به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: فاطمه
سلام وبلاگتون مطتلب جالبي داره! اميدوارم از وبلاگ منم ديدن كنيد و نظر هم بدين!التماس دعا!شنبه ۵ دي ۱۳۸۸ - ۹:۰۱ صبح
پاسخ: إن‌شاءالله.
ببخشيد مطالب جالبي داره!!!!شنبه ۵ دي ۱۳۸۸ - ۹:۰۲ صبح
پاسخ: «مطالب جالبي داره؟» يا «مطالب جالبي داره!» اگر سؤالي مي‌فرماييد كه نظر بنده مثبت است، اما اگر تعجبي، حقيقتاً كار زيادي شده است كه اين جلسه برگزار شده، اگر چه آن‌چه مشاهده مي‌كنيد در پاورپوينت، فقط تصاوير است، ولي مي‌توانيد فايل صوتي تمام بحث را از نشاني داده شده برداريد.
سلام وعرض خسته نباشيد دوستان بنده كاشناسي حقوق دارم هرگونه كمكي ازدستم بربياييد كوتاهي نميكنم??پنج‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۳:۴۱ عصر
سلام دنبال يك دوست قديمي خيلي خوب به اسم محبوبه عمادي ميكردم پرستار متاهل ديپلمه متولد سال 1347 نام پدررضا نام همسرش عزيزالله اجدرلويي 4فرزند دارد قبلا دمنزل اقاي عالمي پرستار بوده در قلهك همسرش هم سركارگر. برادرانش نقاش ساختمان يكي ازانهاهم اقامحمود عمادي نام اش درشناسنامه معصومه است دوست عزيزم چندي است ازت بي خبريم يا بامن يا با زهره جان تماس بگير دوست عزيزم چراقهر كردي ورفتي؟چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۸:۳۷ عصر
اين دوست عزيزم محبوبه عمادي مهربان من ساكن شهر ري ميباشد وپدرش اقارضا درشهر قدس ساكن ميباشد پرستار منزل اقاي عالمي در قلهك بود دوستي خيلي خوبي داشتيم كه بعد ازفوت اقاي عالمي قطع شد فاطمه كيخسروي هستم حتما بامن يا زهره جان تماس بگير فرزندان گلت مهدي زهرا مجيد فاطمه چطورند محبوبه عزيزم حتما تماس بگير ايميل هم بزن اهالي كوچه حافظ در قلهك همه دوست داريم ومنتظر ديدارت هستيم.چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۸:۴۵ عصر
پاسخ: إن‌شاءالله پيدا شود. ولي اين وبلاگ براي يافتن دوست شما نيست. براي اين‌كار بهتر است از سايت‌هاي مخصوص اين كار استفاده بفرماييد.
بنام خدا سلام بر حجت خدا
نحله حق خانم بي مهريه است
بعد بخشش مهريه اقوام شوهر اگر به طلاق بكشند نحله مانع مي شود اما نه نحله دوزاريپنج‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ صبح
پاسخ: پرسش مهم اين است كه «حق» و «تكليف» را چه كسي تعيين مي كند. گاهي ممكن است ما معتقد باشيم كه تعيين حق و تكليف بر عهده انسان است. در اين صورت خود ما انسان ها هستيم كه تعيين مي نماييم چه چيزي حق زن و چه چيزي حق مرد در ازدواج و طلاق است. اما بعضي از ما انسان ها، دقيقاً افرادي كه معتقد به دين اسلام هستند، اعتقاد دارند كه تعيين حق و تكليف بر عهده شارع مقدس، يعني خداوند متعال است، هماني كه شما مطلب تان را با نام او آغاز كرده ايد. اين افراد به قرآن و احاديث مراجعه مي كنند تا حق و تكليف را از زبان وحي دريافت نمايند. تا دقيقاً هماني باشد كه خداوند جل و علا تشريع فرموده است. در نگاه اين دسته از افراد، كلام خداوند و احاديث معصومين عليهم السلام نحله را امري مستحب برشمرده است و واجب نكرده است. حتي قانون آن نيز كه امروزه در دادگاه اجرا مي شود توسط شوراي نگهبان مخالف شرع تشخيص داده شد و بعد در مجمع تشخيص مصلحت بود كه تصويب گرديد. بنابراين اين كه بگوييم نحله، حق خانم است يا نيست تابع نوع نگرش ما به مبدأ تشريع است. اومانيستي بنگريم يا اسلامي. در پناه خدا.
سلام/ وقت به خير
به نظر شما راهي هست كه فايل مربوط به اين جلسه را پيدا كنم؟
متن يا صوت يا تصوير / هر چيزي باشه خيلي به دردم خواهد خورد
سپاسچهارشنبه ۶ دي ۱۳۹۱ - ۷:۴۲ عصر
پاسخ: البته كه راهي هست. مجموعه‌اي كه اين‌گونه جلسات را برگزار مي‌نمايد، اهتمام و دقت فراوان و زايدالوصفي دارد در ثبت و ضبط تمامي جلسات و ارائه به متقاضيان و البته از انتشار آن‌ها بسيار هم حمايت مي‌نمايد. حتي دوره‌هاي آموزشي سالانه‌اي كه برگزار مي‌نمايد در موضوعات بسيار متنوع، همگي روي CD و DVD قرار داده شده و تكثير مي‌گردد. بنده خود يك‌بار تمام فايل‌ها را در اختيارم گذاشتند كه بردارم، متأسفانه كول‌ديسكم بيشتر از 8 گيگابايت را پشتيباني نمي‌كرد و مجبور شدم تنها پاره‌اي از دوره‌هاي فلسفه را كپي نمايم. شما با يك مراجعه ساده مي‌توانيد هر فايلي را دريافت كرده و يا با پرداخت هزينه آن بر روي لوح فشرده تحويل بگيريد. كافيست به سايت http://hekmateislami.com مراجعه فرموده، مكاتبه نماييد و يا حضوري به نشاني مجمع تشريف ببريد. موفق باشيد.
سلام من نرم افزار رو چ جوري بايد نصب كنم؟دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲:۴۴ عصر
پاسخ: سلام. روي اندرويد نصب نمي‌شود. نياز به ويندوز دارد.
فقط چهار سال و با چند فرزند؟؟؟ چرا؟؟؟ بيچاره بچه هايي كه وسط اين جنگ ايدئولوژيك گير افتاده اند/ نه پدري شما و نه مادري آن زن را نميتوانند ناديده بگيرند!!!
عجب روزگار عجيبي!
ولي واقعا برايم جالب است اسلامي كه ما فراموشش ميكنيم
پيغمبر سالها با عايشه زندگي كرد !!!!دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۱ صبح
پاسخ: جنگ ايدئولوژيك!
سلام، خسته نباشيد، مدتيه كه زني بين من و شوهرم قرار گرفته بطوريكه دل و دين همسرم را برده از شما خواهش ميكنم براي مشكل من راه حلي بگينجمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۴۰ عصر
پاسخ: سلام. مسائل خانوادگي معمولاً به سادگي قابل بررسي و حل نيستند. زيرا با عواطف و احساسات و پيچيدگي‌هاي روحي انسان‌ها گره مي‌خورند. هر مشكل خاصّي راه حل خاصّ خود را دارد. شما در اسرع وقت بايستي به يك مركز مشاوره خانواده مراجعه بفرماييد، تا پس از پرسش‌ها و پاسخ‌هاي متعدّد، مسأله مزبور ريشه‌يابي شود؛ اولاً دليل اين حادثه مشخص شود، ثانياً راه حل برون‌رقت از مشكل مزبور. در بيشتر مواقع به نظر مي‌رسد كه راه‌حل‌هاي كلّي نمي‌توانند راهگشا باشند. موفق باشيد.
سلام اسم من فاطمه است و نام مادرم فهيمه.ميخواستم بدونم براي انتخاب نام فرزند براي پسر اسم كيان خوب است؟يكشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۳:۰۰ صبح
پاسخ: لطفاً از نرم‌افزاري كه در وبلاگ معرفي شده است استفاده بفرماييد. موفق باشيد.


سلام

به دنبال نقد كارتون باب اسفنجي با وب لاگتون اشنا شدم

توي وب لاگم يك انيميشن ساختم براي بچه ها ، ميشه خودشما و دختر گلتون ببينيد و بهم نظر بدين اولين كارمه و خيلي دوست دارم ادامه بدم

جمعه ۱۹ دي ۱۳۹۳ - ۵:۱۶ عصر
پاسخ: سلام. پويانمايي ساخت شما را ديدم. ولي دقت نظر شما در نقد فيلم كوتاه «مستخدم» بيشتر توجهم را جلب كرد. اين كليپ را چند سال پيش ديده بودم و به نظرم جالب آمده بود. مطالب شما را خواندم و دقت خوبي داشتيد. موفق باشيد.
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام عليكم
و اما صبر
صبر هميشه لازمه زندگي هست
خصوصا در تربيت ??جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۵۴ صبح
پاسخ: سلام. تشكر.
سلام عليكم
بسياررررررررررر عاااااااااااااااالييييييييييييييي
سالها قبل ديدم
واقعا جذاب بود . ??????????????دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۰۸ عصر
پاسخ: سلام. تشكر.
عرض ادب و ارادت
احسنت به همه اعضاي خانواده
بعنوان استفاده كننده از كارت ها بسيار راضي هستيم .
و مبحث شفاف سازي جهت اعتماد در همه مراحل بسيار راهگشاست . حتي اگر گاهي فكر كنيم به ضرر ما هست ولي در نهايت نتيجه خوب خواهد بود ان شاالله . دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۱۳ عصر
پاسخ: سلام. تشكر.



جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۵:۰۱ عصر
پاسخ: تشكر.
اللهم عجل لوليك الفرج مولانا صاحب الزمان
آمين يا رب العالمين
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۲۰ صبح
پاسخ: تشكر.
سلام و عرض ارادت
مطالب بيان شده مثل هميشه بسيار عالي و دقيق بودند .
سپاس از شما بابت نشر اين مطالب مفيد ، خصوصا در بحث تربيت كه خيلي كاربردي هستند .
در پناه حضرت دوست همواره مويد باشيد . جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲:۳۵ عصر
پاسخ: سپاسگزارم.
نتيجه اين همه سال زحمت و تلاش و الان وقت چيدن ثمره هاي آن
مي باشد .
و چه ميوه هاي چشم نواز و زيبا و شيرين و خوشمزه اي
نوش جانتان
گواراي وجود جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۴۱ عصر
پاسخ: إن‌شاءالله مرضي حضرت حق باشد. تشكر.
سلام و عرض ارادت
ماشاءالله و لاحول و لاقوة الا بالله العلي العظيم
إن شاءالله يك كلاس فشرده براي حقير برگزار كنند كه سخت محتاجم .
در پناه حضرت دوست همواره سربلند و مويد باشيد . دوشنبه ۱۲ دي ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ صبح
پاسخ: سلام. سپاسگزارم. در پناه حق.
سلام و عرض ارادت
مثل هميشه بسيار دقيق
نكته ي خيلي مهمي است كه بنظرم همه ما احتياج داريم هر روز به خودمون بگيم .
يادم مياد ي روز يك همكار خانم مسني داشتم كه اغلب اين را نمي پذيرفت و اغلب توقع داشتند هيچ كسي نبايد خطايي داشته باشد و خودش هم ندارد ، تا اينكه پولي را به من داد برايشان نگه دارم و من داخل يك بسته قرار دادم ولي بعد از يكروز دقيقا يادم نمي آمد ، خيلي ناراحت شدند ، من بهشون عرض كردم كه نگران نباشيد من از خودم تقديم تون مي كنم و اشتباه در رفتار و يا فراموشي ممكن هست براي هر فردي پيش بياد ، خلاصه به محض عذرخواهي ، يك بسته را باز كردم و پولها دقيقا جلوي چشم ما بود و تقديم ايشان كردم . ولي
چند وقت بعد
تقريبا خيلي زود
پول زيادي نقدا دست ايشان بود كه بايد تحويل حسابداري مي دادند ولي يادشان نمي آمد كجا گذاشته اند ، خيلي نگران شدند تا حدي كه به گريه افتادند و متاسفانه قبول نمي كردند كه فراموش كردند و‌ دائم اصرار داشتند كه جاي خاصي گذاشتند ، من به ايشان عرض كردم ، نگران نباشيد ممكن است اشتباه بفرماييد و يادتان رفته كجا گذاشتيد ، و با هم شروع به جستجو كرديم و با عنايت اهل بيت عليهم السلام خيلي زود در كمد وسايل شخصي ايشان پيدا كردم و به ايشان نشان دادم و خوشحال شدند و واقعا قبول كردند ممكن است بعضي اوقات اشتباه يا فراموش كنند .
خيلي ممنون بابت مطالب آموزنده اي كه با ما به اشتراك مي گذاريد .
همگي مويد باشيد. شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۳:۰۷ عصر
پاسخ: سلام. بله همين‌طور است كه مي‌فرماييد. در پناه حق.

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN