با سلام
فرمايش اييشان كه فرموده غور كنيد يك شرطي هم دارد آنكه بتوانيد سر برآوريد و نفسي بكشيد. آقا سيد كه همه سادات سرور من هستند. شما از ورطه عمل حرف زدين خوب معلوم است كه فقط سخنور خوبي نيستيد بلكه به عمل هم مي انديشيد. مشكل عمده علماي اين روزگار اينست كه خيلي متخصص هستند اما اهل عمل نيستند. حتي حرف هايشان جوري است كه زبان عملگرايان را دارند اما بازهم حرف است. شما نگران نباشيد اساسا نگراني براي سادات نيست مگر خيلي پرت شوند از مرحله و خودبين شوند. وگرنه سيدي كه سرش پايين است و مودب است كارش درسته. فقط عوام رو ول نكنينا
پيامرسان
ايميل
ذخيره