نظردهنده: غريب
ازاين زنهاي مارمولك وكلّاش كم نيستن كه دمارازروزگارمرداي بيچاره درآوردن ماهم يك چنين افريته اي را داريم تجربه مي كنيم وتمامي راههايي كه اون بنده خدا رابرده ماراهم برده .فقط دعاءكنين كه ازشرّش خلاص شويم .جمعه ۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۲ عصر
پاسخ: إن شاء الله خداوند همه ما را از شرّ هواي نفسمان خلاص نمايد كه بدترين عفريته است.
سلامجناب موشّح؛روان؛عالي؛وصاف وزلال مي نويسي .من خيلي از نوشته هات لذّت مي برم .حالا واقعاً اين نوشته ها واقعيست ؟يا خياليست ؟هرچندكه مصداقش در جامع? كنوني بيداد مي كند .اما فكرمي كردم كه دربين عوام الناس زياده ؛نگو بين ازما بهترون هم رخنه كرده !!!!!!!!جمعه ۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۵ عصر
پاسخ: نوشتهاي كه حرف دل ِ آدم باشد، نميتواند صاف نباشد! تشكر. واقعي و خيالي بودن مهم است؟ مهم نيست! مهم اين است كه ما از زندگي اين بنده خدا درس بگيريم. دنيا از ما بهتران ندارد، همه در معرض امتحانات الهي قرار دارند و ابليس براي همه ما نقشه دارد!