نظردهنده: عمه

سلام...چرانميشه آرشيو مطالب شماراخواند؟يعني قالب شماخيلي سنگينه ومن اينطوري متوجه شدم .مايل بودم مطالعه كنم امانشد..شايد كسي به شمانگفته امامن هروبلاگي ميرم فقط قصدمطالعه دارم.موفق باشيد
شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲:۱۹ عصر
پاسخ: پدر و مادرم انزليچي هستند. خالهام غازيان ساكن است، داييها انزلي. عمهها و عموها رشت. خوشحال ميشوم وقتي ميبينم از استان گيلان نيز وبلاگ حقير خواننده دارد. عموي بزرگم سيدعباس، خدا رحمت كناد، پرستار بود و نخستين راديولوژيست شهر انزلي، بيمارستان شهيدبهشتي. اما نسبت به آنچه فرموديد، البته مشكل هست، تصوير ِ حجم بالايي در پسزمينه صفحه، كه ثابت است، اين فشار زيادي به مرورگر ميآورد، خصوصاً فايرفاكس، آنهم نسخههاي اخيرش كه پر از افزونههاي گوناگون ميشود. Ram دستگاه هم كم باشد، ويندوز xp هم مزيد بر علّت، هميشه در معرض انواع ويروسها و تروجانها. اگر از مرورگر كروم استفاده كنيد احتمالاً مشكل كمتري داشته باشيد. ضمن اينكه مراجعه به آرشيو اصلاً نياز نيست، بنده تمام لينكها را ذيل صفحه وبلاگ قرار دادهام و در حقيقت تمامي نوشتهها لينك شدهاند مستقيم. تشكر از شما. موفق باشيد

سلام.من ازمخاطبان همشيره ي گرامي هستم مدتيه ازايشون بي خبرم لطفا درصورت امكان بهشون بفرماييد خبري ازخودشون بدهندوياگر وبلاگنويسي راتعطيل كردندشما اينجا برايم بنويسيد.باتشكر عمه
جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۷:۱۱ صبح
پاسخ: اتفاقاً همين ديشب خدمتشان بوديم. ظاهراً ايشان هم تلگرامي شدهاند و ديگر فرصت و وقتي براي وبلاگ ندارند. درون خانواده، ميان اقوام، يك كانال قوي تلگرامي تشكيل شده و همگي دورهم مشغول تبادل اطلاعات و ارتباطات ميباشند! فقط جاي بنده در كانالشان خاليست انگار! آن هم به اين دليل كه بنده عضوي از اين شبكهها نيستم. به نظر ميرسد با قدرت گرفتن تلگرام، بايد با رسانهاي به نام «وبلاگ» خداحافظي كرد! موفق باشيد.