نظردهنده: عمار سالك

لذت بردم
امتحانش ميكنم
ولي خودم بدون اسم بردن و با الفاظ و القاب زيبا و آروم و با نوازش بيدار ميكنم و غالبا هم جواب خوبي مي بينم.
ممنون از راه جديدي كه يادمان داديد
سهشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ عصر
پاسخ: إنشاءالله كه موفق باشيد و خداوند فرزندانتان را از صلحا و حاميان انقلاب قرار دهد.