نظردهنده: علي ايماني

با عرض سلام خدمت شما.
فرموديد كه : قانوناً كسي ميتواند جهيزيه را ببرد كه شخص ثالث امين باشد. تو ميتواني
نپذيري كه جهيزيه را به خانواده زوجه بدهي و شخص ثالثي را در نظر داشته
باش.
ممنون ميشوم كه شماره قانون مستند اين مسئله را قيد فرمائيد.
تشكر ميكنم و سپاسگذارم
يكشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵ صبح
پاسخ: متأسفانه من نيز مطالعات عميق حقوقي نداشتهام و اين مطالب را به صورت تجربي ياد گرفتم. قاضي خود در برگه دستور موقت بردن جهيزيه مينويسد كه اموال بايد تا زمان دادرسي نزد شخص ثالث امين بماند، اما اينكه مستند به چه ماده حقوقي است بياطلاعم. من خود وقتي گرفتار اين قضايا شدم، به دليل عدم اطلاع از قوانين حقوقي آسيبهاي زيادي متحمل شدم. پيشنهاد ميكنم وكيل بگيريد، حتي اگر خودتان وكيل باشيد!