نظردهنده: علم بيگي

سلام،ممنون ازمطالبي كه بيطرفانه وبادقت درمورد محتواي باب اسفنجي مطرح كردي ، برايم جالب بود. علم بيگي مدير تامين برنامه شبكه پويا
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹ صبح
پاسخ: سپاس فراوان و جاي افتخار؛ نگاره شما در وبلاگ حقير. مشرّف فرموديد و خوشحالم كرديد. از خداوند هميشه موفقيت و پيروزي شما را طالبم، در مديريت شبكه عزيز پويا. :)