يه سوءال برام پيش اومده وقتي اينهمه اسناد و مدارك كامل وجود داره چرا به دادگاه ارايه نميديد كه دوروغ گويي زوجه به قول شما ثابت شود و حق به حق دار برسد و مشكل فرزندان هم حل بشه !!!!!!!!!!
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۸ صبح
پيامرسان
ايميل
ذخيره