من دختري 17ساله هستم كه بزور بابام با پسرعموم ازدواج كردم و هيچ عالاقه اي بهش ندارم و متنفرهم هستم ازش لطفا كمكم كنين كه با كدوم دعا ميتونم اونو سرد كنم و جدا بشيم خياي ممنونمسهشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۴:۲۰ عصر
پاسخ: استفاده از طلسم براي جدايي بين زن و شوهر و از بين بردن علاقه آنها گناه بزرگي است و حرام ميباشد. خداوند در قرآن از اين قبيل كارهاي به شدّت نهي نموده است.