واي خدا بيچاره اين دختر تو رو خدا برويد برش گردانيد من خيلي دلم برايش مي سوزد يه ذره مغرور است اما بي پناه است نمي شه تحملش كنيد گناه داره باهاش صحبت كنيد ببينيد دست از كارهايش بر ميدارد البته خب طفلكي نمي تونه كه به پدرش هم احترام نذاره عجب گيري افتاده خدا نياره خيلي سخته
بين انتخاب شوهر و پدر نگذاريدش بهش بگوييد اگر برگردد مي گذاريد با خانواده اش در ارتباط باشد حتي پدرش خب بالاخره پدرش است
اما نبايدبه مكتب پدرش در خانه ي شما رفتار كند البته قبول دارم كه ايشان خيلي در حق شما كوتاهي كرده اما بخشش از بزرگان است
در حديث است كه رحم كنيد تا خدا به شما رحم كند البته بنده مي دانم شما رويهتان بر همين است صبر و مدارا و مي دانم خيلي تلاش كرده ايد اما باز هم سعي كنيد خدا ان شا الله ياري گر شما باشد
پيامرسان
ايميل
ذخيره