نظردهنده: عبدالرضا

باسلام
اينجانب در دوران عقد ميباشم كه در منزل پدري زندگي ميكنم همراه باقي خانواده و پدرم فوت كرده ايا سهم الارث را ميتوانم بعنوان مستثنات دين در دعواي مهريه معرفي كنم
يكشنبه ۶ تير ۱۳۹۵ - ۱:۴۰ عصر
پاسخ: سلام. متأسفانه اطلاع دقيقي از اين موضوع ندارم. بهتر است با يك وكيل مشورت بفرماييد.