پاسخ: خيلي متشكرم. شما منّت بر سر بنده داريد كه چنين لطفي كرديد. چه چيز را حلال كنم؟ بزرگواري شما را. :) سپاسگذارم.

با سلام خدمت شما مدير محترم وبلاگ ممنون ميشم به مدت چند ثانيه اين نوشته رو مطالعه كنيد.
آيا شما هم مي خواهيد سهم كوچكي در حمايت از پيامبر خوبي ها و مهرباني ها داشته باشيد؟ تنها كافي است با مراجعه به آدرس داده شده لوگوهاي مخصوص در مورد پيامبر (ص) را در وبلاگ خود قرار داده و سهم بسيار كوچكي در اين كار بسيار بزرگ در حمايت از پيامبر اكرم (ص) داشته باشيد.
ضمنا بعد از قراردادن لوگو حتما در سايت اعلام فرموده تا هم وبلاگ شما در سايت لينك شود و هم خبر پيوستن شما به جنبش اينترنتي پيامبر اعظم (ص) در سايت درج شود .
اجرتان با پيامبر خوبي حضرت محمد مصطفي (ص)
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲ صبح
پاسخ: سلام. وفّقكم الله.