نظردهنده: طاهره وحيديان
باز شما خدا يارتان بوده كه خدمت رسيديد !! ما كه با اينكه مرجع تقليدمان است و چند بار هم مشرف شديم عتبات توفيق مشرف شدن خدمت ايشان را نداشتيم .!! اما خدا كند با تشريف فرمايي مولاي غريبمان از اينهمه بي سروساماني بدر آييم . حالا كه درب خان? علماء روي مسلمين بسته است لااقل خداكنه كه درب خان? امام زمانمان رويمان بسته نشود .چهارشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۳:۴۱ عصر
پاسخ: إنشاءالله!
سلام جناب موشح .خوش مي نويسي و روان و با صداقت .اما بگو ببينم اين واگويه ودرد دل خودت بود ، يا تخيلات است ؟ با اين سنّ وسال مجردي ويا غير متأهل ؟؟ يكي دو بار به وبت سر زدم ، قشنگ است وعبرت آموز ، ولي فكر كنم عادت به پاسخ نداشته باشي ، يا فرصتش را >؟؟چهارشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۳:۱۲ عصر
پاسخ: اينترنت خيلي در دسترسم نيست كه پاسخ بتوانم. تشكر از اظهار لطف شما. بله، واگويه از خود بود! طلبهاي داماد استاد شد و چهار بهار نگذشته، فارغ از داشتن سه فرزند، امروز غيرمتأهل است! درد است البته، ولي خدا را شكر بايد و ستايش كه هر چه از دوست رسد نيكوست و هر چه بديست از افعال ضعيف ماست! التماس دعا

سلام جناب موشّح .خيلي وقت پيش ، به طور برخوردي به وبتان سري زدم ، كه باز تا امروز نصيب شد با سرچ كردن كلمه -- احكام -- داخل وبتان شدم .من بيشتر بدنبال احكامم ، چون خودم مبلغه احكام هستم .وبسيار خوشنود شدم كه بار ديگر به وبتان سر زدم .عكسهاي جالبي بود .از مواضع روحانيت دفاع كرديد .چون خيلي ها مي گويند :روحانيت تن به كار نمي دهد !!!!!!!!!!!!!!! وبا اين حركت جالب حرفهاي آنان را نقش بر آب كرديد .مرحبا .
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۱ صبح
پاسخ: تشكر!