سلام. خوب هستيد.عيد غدير خم رو به شما و خانواده محترمتون تبريك ميگم.دوست خوبم بيابه نيت 5 تن 5 بار صلولت بفرستيم و خداوند رو قسم بديم به اين روز عزيز كه عيدي ما رو تعجيل در ظهور آقا و سرورمون اما زمان قرار بده و باران رحمتشو بر ما بباراند .(الهي آمين)
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹ عصر
پيامرسان
ايميل
ذخيره