نظردهنده: ضيا

حرف خاصي براي گفتن ندارم!
فقط نخواستم بي تفاوت از كنار اين مطلب زيباتون رد بشم. خواستم در جريان باشيد كه «اينجا كسي هست كه پيگير وبلاگ شماست؛ شديد! و بينهايت از نوشتههاي شما پند ميگيره» همين.
جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۲۵ عصر
پاسخ: بزرگواري فرموديد. خيلي خوشحال شدم از توجه و نظر لطف شما. إنشاءالله اين نوشتنها و خواندنها در اعمال حسنه ما ثبت و ضبط گردد. در پناه حق.