نظردهنده: صدف

چه خوب است .اينجا شده پيامگاه خانوادگي ؟!!!!!!!!!!
اگر مجال ديدار نيست مكان نوشتار هست!!!!!!!!!!!!!!!!
يكشنبه ۷ آذر ۱۳۸۹ - ۴:۴۹ عصر
پاسخ: بله... فرصت مغتنمي است :)
و شايد هم
نمي تواني همه چيز را از دست بدهي براي مردي كه ترا آزار خواهد داد...
جمعه ۱۹ آذر ۱۳۸۹ - ۹:۲۸ عصر
پاسخ: شايد...! پس بايد كه همه چيز را به دست آورَد، با از دست دادن مردي كه شايد هم آزارش ندهد كه هيچ، عزيزش بدارد و نازبپرورد! باب شايد را كه بگشايي... دو سو دارد؛ تدبير بايد و انتخاب. گاهي خدا و خرما را با هم نميشود، يكي را بايد فدا كرد. حق انتخاب ولي هست، پدر گذشته است و شوهر آينده، بين گذشته و آينده كدام را برميگزيني، اگر ناچار به انتخاب يكيشان باشي فقط؟!