نظردهنده: صابر
الان خيلي متاسف شدم كه چرا اعتقاد به كار كردن زن در بيرون از خانه ندارم تا بتوانم به يك مسلمان كمك مالي كنم
قصه نخوريد خدا روزي رسونه توكل كنيد
ان الله مع صابرين.
دوشنبه ۲۰ دي ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۲ عصر
پاسخ: نه... مسألهاي نيست... خداوند نه تنها روزيرسان است، قوّترسان هم هست. احساس ميكنم قوّت و توان تحمّل زندان را بدجوري به بنده عطا فرموده است. حالا كه اين پير مطرود نيّت مالياش فوران نموده، بنده نيز ميل پشت ميلهها ماندم غليان نموده! وقتي تنهايي بيرون زندان با تنهايي درون آن چندان تفاوت نكند، كاستي رفاه داخل زندان پسنديدهتر...! تشكر از شما.

به غير از كمبود اينترنتش
سهشنبه ۲۱ دي ۱۳۸۹ - ۵:۳۰ عصر
پاسخ: آن هم نعمتي است كه چند صباحي با نداشتن مودم تجربه كردم. خيلي هم آن طور كه فكر ميكنيم نياز نيست، حداقل براي من! :)